Gå til innhold

krops trakasering på jobben. hvordan ende dette,?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har en sommer jobb, jeg stor trives der. den avdelingen der jeg er er vi bare jenter men på de andre avdelingene er det bare gutter og ingen er norske, og i pausene eller når de ser meg så skriker de ting om kroppen min etter meg. dette er meget ubehagli. de skal bære lunsjen min, tar nøklene mine som henger på hoften min. noe som er utrolig ubehagli.

 

jeg har prøvd å si ifra at jeg ikke ønsker at de holder på slik.

 

problemet er at jeg ønsker meg fast jobb der, (pga jeg stor trives på min avdeling) og jeg ønsker ikke gå til sjefene med dette da jeg er redd dette vil gå utover eventuelt fast jobb.

 

noen som kan hjelpe meg med hva jeg kan gjøre.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo allerede gitt deg selv svaret. Gi beskjed til sjefen din og ta det videre om han/hun ikke ordner opp.

Sånn skal det ikke være på jobb rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare prøv å si i fra - men si i fra på en skikkelig tøff måte. Du må selv finne ut hva som passer ifht hvem det er.

Hjelper ikke det - gå til sjefen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fordi du er deilig eller feit?

 

Er du feit, slank deg. Er du fin, ta det opp med sjæfen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ikke kaldt meg noen av delene.

 

jeg er slank med litt henge mage etter graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dokumenter eller ha vitne på deres oppførsel, så ber du om en prat med leder.

 

Er det fler som blir trakassert eller er det bare deg? Hvis det bare er deg, finn ut av hvem av de som har kjærester og kontaktinfo på de, og så skriver du til de at Hassan er utro mot henne og at han har smittet deg med en kjønnssykdom - anonymt, selvfølgelig, dvs fra en nyopprettet hotmailadresse el lign.

 

Eller så spør du (søtt) neste gang hvordan det går med klamydiaen / flatlusen / gonorréen - flatlus er vel eg best å bruke, for du kan jo se at det klør i buksene dems ... og så mange gutter samlet på ett sted og de har flatlus nesten alle sammen .. hmmm, da har de ikke kjæreste noen av dem, de vil jo alle sammen prøve deg, men får det ikke til og derfor knuller de hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange utlendinger liker litt fett. Så ser ingen grunn til å slanke seg.

Syns uansett du bør ta det opp med sjefen. De andre som har sommerjobb bør lære nå at det ikke er akseptabelt å oppføre seg slik når de er på jobb. De kan få problemer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...