Gå til innhold

Mens etter fødsel..


Aiva j121110 og en i mai13

Anbefalte innlegg

Fikk igjen ca. 5,5 mnd etter keisersnitt og den var helt som den pleier.

Det er nå 9 uker siden forrige oppstart.. Har trodd det skal starte igjen mange ganger, men det skjer jo bare ikke noe. Føler meg litt som en bombe som kan gå av når som helst. En del murring og magevondt, og så plutselig er alt fint igjen. Så noen dager med kviser og "fysen-følelse", men så blir alt borte igjen. Samler vann.. så forsvinner det igjen... *aaaaaaaaaaaaaaarggghhh*

 

Hvordan har det vært for dere? Rett tilbake til normalen eller uregelmessig (og lenge?) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fire barn og har vært regelmessig med en gang etter alle sammen, men veldig forskjellig når jeg har fått tilbake mensen da. Etter første gikk det bare 4 mnd, etter andre 5 mnd, etter tredje rakk jeg ikke få mensen før jeg var gravid 12-13 mnd etter fødselen og etter fjerde gikk det 9 mnd.

 

Har som du vær et hormontroll første månedene etter at mensen kom tilbake, hele kroppen i ulage, men mensen har nå kommet hver fjerde uke.

 

Tror det er helt normalt å være litt uregelmessig i starten også, mange hormoner som skal falle på plass etter svangerskap, amming osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjerne vært helt uten fortsatt jeg, men når mensen først kom tilbake når den gjorde ,så kunne den jo godt ha vært tilbake til regelmessig da..

Er så utrolig irriterende å være småhormonell hele tiden (i hvert fall når jeg aldri har pleid å merke stort tidligere).

:-/

 

Også hadde det vært så deilig å kunne planlegge ferie ordentlig også. Litt kjedelig å reise laaaangt avgårde på ferie i varmere strøk og ikke kunne "bo" på stranda uten å tenke på så mye..

 

Flere erfaringer?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...