Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 Når dere fødte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Del Skrevet 18. juni 2011 Nei, jeg visste hva vi ventet, så kjønnet tenkte jeg ikke på i det hele tatt etter fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Del Skrevet 18. juni 2011 Vi venter gutt! Er superfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Del Skrevet 18. juni 2011 Hadde jeg blitt skuffet over kjønnet da bebis kom til verden hadde jeg seriøst oppsøkt psykolog. Nei, jeg bst overlykkelig over å endelig få treffe den lille. Følte at jeg allerede kjente den, var overholde ikke viktig om hxn var gutt eller jente, jeg elsket barnet mitt høyere enn alt allerede og ingenting ved hxn kunne ha skuffet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #5 Del Skrevet 18. juni 2011 Ikke skuffet i det hele tatt, jeg ønsket meg veldig en datter og en liten datter ble det! Men jeg tror ikke jeg hadde blitt skuffet hvis det ble en liten sønn heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #6 Del Skrevet 18. juni 2011 Ikke i det hele tatt! Vi ønsker alle barna velkommen uten å tenke på kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #7 Del Skrevet 18. juni 2011 vi har tre døtre og jeg må innrømme at da nr tre ble født og også var jente var jeg litt skuffa -i ca 2 minutter! og det helt sikkert kun fordi det var ks og jeg ikke fikk se henne med en gang. da de kom og la henne inntil meg var det HELT PERFEKT med enda en jente men: denne gangen har mannen bestemt at vi skal vite kjønnet på forhånd, han vil gjerne ha tid til å fordøye det på forhånd dersom nr 4 også viser seg å være jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå