Gå til innhold

Dere med 3 bilseter i bilen. Plassering av bilseter....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan plasserer dere 3 bilseter i bilen? Altså hva er enklest/ best? Vi har straks en baby, en i bakovervendt sete 9-18kg og en forovervendt (pute med rygg). Kommer kanskje til å ha babyen foran hos meg når jeg er alene i bilen ( kan skru av airbagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har beltstolen i midten. De andre på sidene. Babystolen med base. Fester selen til beltestolen når jeg fester han som sitter bakovervendt. Festet er nemlig på hans side, og setet er dratt ut fra seteryggen til baksete for å gi god plass til å komme til festet.

 

Jeg har hørt at å skru av airbagen ikke er trygt nok, men at den må fysisk fjernes/dekativeres. Men skal ikke påstå noe som helst. Kunne nemlig selv tenkt meg den løsningen, men tørr ikke ta sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde en nyfødt, en i bakovervendt( 9-18) og en i beltestol, men hos oss var det sånn at den ene sela løste seg ut av og til fordi den ene bilstolen ble liggende litt over utløserknappen. livsfarlig! vi endte opp med å kjøpe oss en 7-seter -masse plass og nå når vi venter nr 4 og fortsatt har tre barn i beltestoler blir det jo helt uproblematisk det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...