Gå til innhold

Er dette frekt..elle respektløst??


juni-august-mai gull:):):)

Anbefalte innlegg

Vi er invitert i et bryllup neste helg.

Vi har takket ja for mange mnd siden.

Det er til en kammerat av min mann og forloveden hans.Han har jeg ikke snakket med på mangen år og hun har jeg aldri hilst på.

Det begynner kl 11 på dagen.

Vi har 3 unger og begge di minste har slitt mye med søvnen,i et år nå har vi kun sovet mellom 3-4 timer hver natt..ofte kansje 2-3 usammenhengene....Jeg sliter og med revmatisk sykdom og er trøtt og sliten for tiden,men det har nokk og mye med lite søvn og gjer og..Men eg kjenner mer og mer at jeg ikke orker tanken på en hel dag i bryllup,ikke skal noen av de kammeratene til mannen min ha med kjærestene er kun jeg som er invitert(sikkert for vi er gifte)

Så jeg kjenner ingen,kommer ikke til å ha noe særlig kontakt med brudeparet i den senere tid da di på en måte har trukket seg ut av gjengen.Det jeg lurer på er det feil av meg å trekke meg ut nå?

Mannen kommer til å gå uansett..

Så blir jeg hjemme og slipper fordele 3 unger rundt på barnevakt i tilegg og eg kan slappe av og hente meg inn på kvelden...

 

Skal og innrømme det at hadde det vært et vennepar vi har omgang med hadde jeg hentet frem kreftene og orken og lysten og gått i bryllupet,men nå sitter dette veldig langt inne..

 

Er ute etter litt meninger rundt dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke frekt eller respektløs. Jeg hadde gjort det samme siden mannen din skal gå uansett. Er man sliten, er man sliten. Og så lenge det ikke er noen dere omgås med i det daglige hadde jeg ikke tatt det så tungt.

 

Ta heller kvelden for seg selv, så kan du slappe av og SOVE EN HEL NATT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli hjemme. Jeg kan love deg at brudeparet kommer ikke til å savne deg :) I alle fall ikke så lenge mannen din går.

Men for å være fair, syns jeg du/mannen din skal gi beskjed med en gang. Så de kan avbestille mat etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...