Gå til innhold

Hvor stor aldersforskjell er det på deg og din mann?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Spent på om mange har stor forskjell :) Og om det betyr noe for dere eller alder bare ett tall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 år.... jeg 35 han 44. Spiller ingen rolle, da vi ble kjent hadde jeg to barn han ingen. Det viser at vi har veldig forskjellig livserfaring, og oppleves dermed at aldersforskjellen er mye mindre. Alder er ikke bare ett tall, men også mye annet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år mellom meg og min man. Min lillesøster er 23 år å fikk seg ny kjæreste for 8 mnd siden. Han er 46 år!!!! og har barn på min søsters alder. Kvalmende. Men min søster har bestemt seg, hun elsker denne (gamle) gubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eksmann1: 14 år eldre

eksmann2: 6 år yngre

 

Vi feiret 40års dagen til eks1 to uker før 20 års dagen til eks 2. hehe

Jeg er 32 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 mnd.. jeg er eldst.. og det synes han er VELDIG gøy i de 4 mnd jeg er eldre enn han.. hahahah.. men jeg synes det er ideelt... vi var vel nesten 25 da vi ble sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fire år eldre enn meg.

 

For meg er aldre bare et tall, men ville ikke hatt for stor forskjell. Naboene mine har 10 års forskjell, han er en gammel mann på 80 år som nesten ikke klarer gå til postkassen engang, mens hun er en sprek dame på 70 som går på ski, sykler, plukker bær i skogen osv. Hun synes det er kjempetrist at de ikke kan gjøre noe sammen lenger...

 

Men garantier har man jo ikke uansett, jeg kan jo bli ufør før mannen min selv om han er eldre enn meg. Tror likevel det ville vært sært å ha en mann som er 15-20 år eldre enn seg når man blir eldre, du har 17 år igjen i arbeidslivet når mannen blir pensjonist liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...