Gå til innhold

Dette må jo være juks!!! LANO-ungen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du/dere virkelig ikke annet å gjøre enn å følge med og irritere dere over en harmløs konkurranse?

 

Som min skjønne datter sier hvis jeg henger meg opp i uvesentligheter: "fritids, eller....?" (oversatt fra fjortis-språk betyr det "har du fritidsproblemer"....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater denne konkurransen jeg også, men akkurat nå følte jeg for å stemme, og det gjorde jeg. Heretter skal jeg melde alle innlegg som dreier seg om denne konkurranse. Det er jo reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss. brukes det uttrykket fremdeles blant ungdommene?? Trodde det var utdatert jeg.. På lik linje som Not. "ja det har jeg lyst til. NOT!"

 

Det var jo en av favorittuttrykkene når jeg var fjorten år...

og det er jo..ja, 14 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er opptatt av at ting skal være rettferdig og juks er ikke rettferdig. Og NEI jeg er ikke den som er opptatt av at min egen skal vinne, men at det bildet som er finest skal vinne. Det er faktisk en premie på et reisegavekort på 30.000 kr,som er ganske mye for en "vanlig" person, så JA jeg bryr meg om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte faktisk mail til Lano om at denne jenta får alt for mange stemmer på alt for kort tid, at det rett og slett er umulig at det ikke er juks.

Men Lano brydde seg ikke selv, så da får de bare ha det så godt med å måtte betale reisen til uverdige vinnere. Kanskje de har blitt bestukket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærring blir man når man gifter seg, og det kommer fra kjær ting. Er ikke noe negativt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjærring er en som er bitter og sur, og lite ungdommelig. Og ikke minst gammeldags. Kan godt hende definisjon egentlig er noe annet, men det er slik folk bruker ordet kjærring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns forøvrig det er imponerende at noen klarer å engasjere seg så fryktelig mye i denne konkurransen a de henger ut småbarn o.l (ref. til andre tråder også)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo stemme en gang per dag og har man mange facebookvenner, er det ingen problem å score høyt på få dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo være DUM HI Skal ikke så mye til å få nok stemmer hvis man har nok venner, er det så j... vanskelig å forstå???

Eller er du sjalu fordi du selv ikke har så mange venner som gidder å stemme på ditt bidrag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun plutselig får 50 stemmer i løpet av 5 minutter, står helt stille i 30-60 minutter og plutselig får 50-100 stemmer i løpet av et kvarter jevnt og trutt gjennom hele dagen sier det seg selv at det er juks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...