Gå til innhold

er det ikke ok å kalle jenta mi for ei dukke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

venninna mi mener at hun er bare en ting da...eh..?Hun ser ut om ei lita dukke med enormt mye hår og runde "dukke"øyne, liten munn osv...er jo et fint kjælenavn fra min side da:)

 

Går ikke å sier til folk "nei dukka mi skal sove nå", men slik som "kom til mamma dukka mi".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får gjøre som du vil, men jeg syns det hører mer til hos en oldemor å si noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ok og koselig med kallenavn på små barn, kaller jenta mi for mammas skatt, mammas hjerte, gojenta osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er det nok ikke. Jeg kaller også jenta mi for ei dukke. Det gjorde mamma med meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter har blitt kalt dukke, prinsesse, trollungen, snuppa, lille my, skatt og er nå en flott 14 åring som ikke ser ut til å ha tatt skade av det:)

 

Utrolig hva andre folk skal legge seg opp i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare få spør: hva er tillatt å kalle barnet sitt? Er lille venn, gullet og go'klumpen også fyfy?

 

Og HVORFOR er det ikke ok med dukke, prinsesse, prins osv så forferdelig?

 

Jeg skjønner det bare ikke - har kanskje litt tungt for det jeg da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har nok jeg skikkelig tungt for det og. Her går det i alle mulige kallenavn. Tulla, gullet, PRINSESSA (tenk det!!!), trollet, trollungen, min lille dukke, glemmer nesten navnet hennes jeg!! Så sånn er det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for meg er en dukke et leketøy, og det er ikke et barn. Jeg synes også det er helt latterlig at folk kaller sine barn prinsesse og prins.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...