Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg har maxicosi-bilstol til babyen fra før. Hvor gammel bør baby være før en kjøper ny bilstol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Del Skrevet 18. juni 2011 VI har byttet når de var ca. 7-8 mnd. Ikke fordi bilstolen var for liten, men fordi det var mye bedre for dem å få komme litt opp og se ut av vinduet. Man bør vente til de er såpass at de er sterke nok til å sitte mer oppreist og til de har nådd vektgrensen. Syns forresten det var tungt å bære bilstolen med baby i når de var såpass store, så det var ikke noen argumenter for å ikke bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Del Skrevet 18. juni 2011 Vi har byttet når de har vært mellom 4 og 10 mnd. Han på 10 mnd var fordi vi ikke hadde plass til stort sete før vi kjøpte ny bil. Hun på 4 mnd fordi jeg gikk drittlei hele babysetet. De sitter uansett tryggere i stort sete, så er de sterk nok i nakken og ryggen til å bytte når de er 4-5 mnd, er det jo bare til å bytte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Del Skrevet 18. juni 2011 Byttet når han var 14 måneder. Ikke fordi det var for lite, men fordi noen i familien ville kjøpe det Han kunne sikkert sittet i det leeenge enda. (Acto graco sitt) De fleste setene går fra 9 kg, men jeg ville ikke ha byttet til noe annet før selv om det vi har nå er ett be safe sete fra 0-15 kg. Det har med ryggen å gjøre, ikke bare om de kan holde hodet selv. Ville aldri ha skiftet ved 4-5 mnd'er. Det vi har nå kan vippest bak, men langt ifrå så mye at jeg ville hatt en baby i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå