Gå til innhold

Jeg har parkert treåringen foran tven i hele dag!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og har utrolig dårlig samvittighet.

 

Vi har vært mye ute og fartet i det fine været, og det vises inne, så nå måtte jeg bare ta en helvask her hjemme. Jeg er her alene, så da måtte jeg ty til tv som barnevakt.

 

Det jeg er ute etter er at dere skal lette min samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jøss.

 

Om du heller hadde lekt med ungen din nå som du er ferdig med å vaske, istedet for å henge her..så hadde du kanskje klart å lette samvittigheten din sjøl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg også gjort flere ganger for å få ting gjort hjemme. Tror ungene koser seg også når de kan se på tv av og til.

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun storkoser seg! Jeg er ganske streng med tv normalt sett, så dette er litt julaften :)

 

Tok meg litt mat nå, og tenkte (som annie over rådet meg til) at jeg skulle leke litt med henne før jeg fortsatte på innspurten. Men nei, det var ikke aktuelt for nå hadde Handy manny akkurat entret skjermen.

 

Men, jeg får slå av tven for å "bonde" litt når eg er ferdig med vasken..

 

Syns bare innerst inne det er ille med en dag helt innomhus..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, min 3 åring satt faktisk å så på hurtigruta i går kveld, og syntes det var kjempestas.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også gjort i dag. Pappaen er på jobb og med 22 dager igjen til termin er jeg sliten og har vondt i alle kriker og kroker på kroppen. Jeg har rett og slett ikke hatt energi til noe annet... Har kjempe dårlig samvittighet jeg også men ser egentlig ut som om han koser seg.. I alle fall nå når han fikk lørdagsgodtet sitt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Det gjorde 3åringen min i går også.. Måtte bare riste på hodet av han ;)

 

Til HI, vi har alle gjort det.. Ikke ha dårlig samvittighet. Jeg kjenner ihvertfall ikke et eneste barn som er lei seg for å få se barne-tv hele dagen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss har vel gjort det samme for noen timer i hvertfal, men en hel dag er drøyt om man ikkeerskikkelig syk. Det er i hvertfal bra med den dårlige samvittigheten. Den hindrer oss forhåpentligvis i å gjøre det flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er småbarnspedagog og skal fortelle deg at barnet ditt ikke tar skade av en dag med tv-titting så lenge dette er unntaket og ikke regelen. ikke ha dårlig samvittighet, hadde barnet ditt måtte leke på skittent gulv i møkkete klær hadde du hatt dårlig samvittighet for det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten si at jeg synes nesten du er heldig for at du har ei som VIL se på tv hele dagen :D Datra mi kan se 1-2 timer på morgenen, men utover det er det lite ja, muligens 10 min av barnetv. Hun orker ikke sitte å se på tv, vil heller leke innendørs el utendørs, helst ute. Så jeg har ikke barnevakt i tv`en, hadde vært praktisk mange ganger, men neida :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det har eg også gjort idag, kvalm og vondt i hodet og 12 dager til termin... Har lekt litt ute og vert oss bestemora en tur, men ellers har det vert TV- lørdag. (Noe som ikke skjer til vanlig for da er det action hele dagen med besøk, ærend, så tror begge oss hadde godt av en avslappingsdag:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...