Gå til innhold

Merkelig at BIM damene plutselig forsvarer en mann som drikker 2 uker før termin...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vanligvis hadde han blitt halshugget,og damen hadde fått MASSE sympati og nesten ordre om å forlate denne uansvarlige mannen..hehe..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe ja det syntes jeg også var rart!En gan det var en helt lik diskusjon her inne fikk dama SÅ mye sympati!mystisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig "BIM-damene"? Anonymforum er delt mellom bim og dib, så her er ikke bare gravide, hormonelle. Og vi er ikke en mobb her inne, selv om det kan virke sånn. Om 20 stk svarer på et spm en dag, kan det være 30 andre som svarer neste dag. Og det er ikke gitt at alle har samme mening.

 

MEN; her er det mange hønsehjerner som ikke har egne meninger, de bare tilegner seg andres. Så når de 3 første svarer fy-fy, følger de andre etter. Når en endelig tør si i mot, kan han/hun være heldig og få noen tilhengere, eller uheldig og ikke sanke noen medsammensvorne, og dermed bli utskjelt og tillagt meninger han/hun ikke har ytret verken her på forumet eller andre steder.

 

Ergo: ta det du leser her med en klype salt, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke ta stort av det som blir ytret her inne seriøst,er så mange her som burde holde seg til å legge egg og sparke etter mark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri skjønt at voksne mennesker MÅ ha alkohol for å ha det gøy jeg. Hadde ikke kostet meg en kalori å avstå fra alkohol i hele svangerskapet hvis jeg hadde vært mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...