Gå til innhold

De mistet 3 barn i en bilulykke,-(

FrkKværner

Anbefalte innlegg

Å herregud som tårene triller.... Kom over denne videoen på "YouTube" om familien Coble å deres 3 nydelige engler i himmelen.

Familien har også vært hos "Oprah"- ligger klipp ute for de som ønsker å se deres rørende historie. Min dypeste medfølelse går til familie og venner av disse vakre små barna. Ta vare på det dere har folkens, på sekunder kan lykke forvandles til helvette!

Hvil i fred, Kyle, Emma og Katie <3

og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg så den episoden de var på oprah, utrolig trist. men kjempe flott at de fikk trillinger ett år etter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og dette var akkurat hva jeg trengte å lulle meg inn i nå. Har ikke sett linkene, syns overskriften var mer enn nok. Men syns det er dårlig gjort å legge dette ut på et forum for gravide hormonelle og ustabile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe men når "de gravide hormonell og ustabile gravide" leser overskriften kan de bare bla videre nedover å "ignorere" denne overskriften. Regner med de gravide holder seg oppdatert ellers i verden også på krig og fred bla bla, drepte barn ++, uten å bryte ut i tårer hver gang:D

Ja tenk på det. Også fikk de to jenter og en gutt, slik som de barna de mistet... Høres ut som noe uvirkelig man ser på film egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...