Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 har hatt det hver dag i halvannen uke... Nå klikker det snart for meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Del Skrevet 18. juni 2011 hehehe... ikke noe som har med graviditet å gjøre Jeg har nettopp hatt en muskel i skulderen med mye leamus, over flere dager. Og jeg er LANGT fra gravid(ferdig med babyer for mange år siden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg har omtrent aldri hatt det før. Nå er jeg 13 uker på vei. Googlet det før jeg spurte her (faktisk) og der kunne jeg lese at det var flere som hadde fått det under graviditeten. Jeg kommer til å bli sprø hvis jeg skal ha det i 6mnd til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Del Skrevet 18. juni 2011 OMG!!!! Nei, man kan faktisk få leamus selv om man ikke er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #5 Del Skrevet 18. juni 2011 Trenger ikke være gravid for å få leamus. Jeg hadde det på ene øyet i 3-4 mnd en gang:( Venninna mi hadde leamus på nesa i over ett halvt år. Plutselig er det bare borte, og du tenker ikke over at det er borte en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #6 Del Skrevet 18. juni 2011 Ta magnesium.Det hjalp meg etter over en mnd med leamus.(var ikke gravid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #7 Del Skrevet 18. juni 2011 Jepp - for meg er det det. Hadde det i forrige svangerskap - og jammen kom det tilbake denne gangen også. Hadde det ikke i mellom. Jeg har leamus on /off flere ganger for dagen, og i følge legen min er det ikke unormalt at gravide har det... Og ja - det er irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #8 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg hadde også dette i første svangerskapet - hver dag over flere måneder...holdt på å bli gal av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå