snuppo Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 hadde som sagt en tynn rosa strek på 2 av testene mine igår, ingenting idag, men ikm er ikke før ons. bedd bort på middag og vin ikveld. ville dere drukket vin eller??? er snakk om ei flaske (3-4 glass)
Gjest Angelstath Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Hei:) Her blir det jo bare synsing og mening egentlig.. Men jeg personlig hadde ikke drukket vin da. Jeg hadde kommet på et eller annet med at magen ikke var helt i balanse for tiden. Jeg drikker ikke nå ettersom vi prøver, og blir ikke å drikke til vi er gravide igjen. Men dette er min personlige mening Kos deg i kveld, med eller uten vin
*Lykkelig 1984* Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 Jeg hadde definitivt tatt sjansen:) Kos deg!
Evigoptimisten Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Jeg skal også i selskap ikveld, (gourmetmat og god vin) Har ikm fredag neste uke. Jeg kommer til å drikke litt vin ikveld, men prøver å begrense inntaket. Dette er alltid en vurderingssak, som en må føle på selv. Jeg er veldig glad i vin, og orker ikke sette livet på "vent", tross av at det tar lang tid å bli gravid. Tenker at det ikke er disse få glassa med vin som er grunnen til at det ikke klaffer;) Jeg lever ellers et meget sunt liv, med masse trening og sunn kost, er slank, og røyker ikke. Kos deg ikveld, uansett med eller uten vin;o)
*Lykkelig 1984* Skrevet 18. juni 2011 #5 Skrevet 18. juni 2011 Tar en "facebook-liker" på kommentaren din Evigoptimist:) Det er faktisk nå vi lever og vi kan ikke la være å kose oss selv om vi driver og baker boller;)
Noah 08. Skrevet 18. juni 2011 #6 Skrevet 18. juni 2011 Hadde glatt drukket litt vin i kveld om ikm ikke er før onsdag til uka,du deler ikke blodomløp med en evt. spire på noen uker enda. Kos deg
snuppo Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2011 Takk for svar :-) tar sjangen jeg, kansje det blir siste gang på lenge jeg kan drikke vin:-) Ha ein super helg alle prøvere :-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 18. juni 2011 #8 Skrevet 18. juni 2011 Jeg hadde nok også tatt sjansen, men kanskje begrenset meg litt mer enn ellers. Dersom jeg skulle vært avholds i alle prøveperioder hadde jeg knapt drukket siden 2004... Er selvfølgelig litt annerledes med de som det klaffer for med en gang, men for oss som må bruke noen år hver gang så går det ikke an å sette livet på vent. Men som sagt, dette er en vurderingssak :-) Håper du får en super kveld uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå