Ariane Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 Var på UL i uka som var og viste gutt. Var ingen tvil om det. Har hatt veldig jentefølelse og masse jentesymptomer så ble egentlig litt tatt på senga. Ringtesten trodde jeg også viste jente. Nå har jeg blitt veldig lei meg for alle rundt meg venter jenter og jeg tenker veldig på om jeg noen gang kommer til å få en jente. Dersom noen kan se litt når og om jeg får en jente noen gang hadde jeg satt stor pris på det! Er glad for gutten min, er ikke det! Har selv en storebror og synes det har vært fantastisk å vokse opp med en storebror. Men ønsker meg veldig et barn av hvert kjønn. Uff, virker så kravstor.. Mange tanker og hormoner i kroppen min for tiden! Ser for meg at vi ønsker oss 3-4 barn da jeg selv er fra en søskenflokk på 4. Føler alle rundt meg ser tvers igjennom meg og kommer til å synes "synd på meg" for gutten når alle i kretsen min får jenter. Synes det er en ubehagelig tanke. Vil gå å være lykkelig gravid slik som før jeg fikk vite kjønnet på UL. Dete r jo egentlig ikke dette som er viktig, har bare hengt meg totalt opp i dette nå... På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143333506-blir-takknemlig-for-en-titt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariane Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 19. juni 2011 *dytte* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143333506-blir-takknemlig-for-en-titt/#findComment-143336025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 Du ser helt klart selv, dette er bare noe du har hengt deg opp i, har ingenting med dine følelser å gjøre egentlig, fordi når man starter denne form for tankeprosess vil man aldri bli fornøyd med noe livet har å tilby, og det vet du. Du vil få et nytt barn, ny sjel, noe helt annet enn sist. Det finnes hele tiden tanker, former for energier man kan feste seg på, de finnes over hodet på oss alle, man blir påvirket av det man har rundt seg, synes du virker åpen og veldig fin, du skal ikke skamme deg for tankene, men tenk på hjerne som en datamaskin, følelser og kjærlighet har ingenting med dette å gjøre, så når noen kommer til å kommentere; en gutt til! Du ønsker deg kanskje en jente etc......kan du jo bare si det som det er... Jeg har en nydelig historie å dele med deg: En mann sto i heisen med sin kone og 4 barn, en eldre dame kom inn og sa; ingen prinsesser ser jeg? hvorpå mannen sa; Jo, vi har denne fantastiske prinsessen her og strøk moren over kinnet. Jeg ønsker ikke å spå, er ikke god på kjønn, fikk bare lyst til å dele litt med deg. Og lykkelig, det er du Stor klem og gratulerer med ny sjel på vei til dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143333506-blir-takknemlig-for-en-titt/#findComment-143336496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Bellasnella** Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Kjære deg. Når man drar på ultralyd så er det klart man sitter med en følelse, forhåninger og ønsker om at barnet er friskt og har det bra. Dette med kjønn tror jeg også de aller fleste tenker på. Dersom du hadde en følelse av at det var jente så er det klart at man kan føle seg litt skuffet! Gi det litt tid. Du har en tilsynelatende frisk og rask gutt i magen. Hvor fantastisk er ikke det!? Og jeg tror neppe at dine venner tenker slik i det hele tatt.. synd på deg?? kanskje de tenker og så heldig hun er som får en gutt... det hadde jeg ønsket meg også.. Jeg har selv 2 gutter og med nr 2 hadde jeg en følelse av at det var jente. hadde kjøpt inn ei rosa sparekebukse dagen FØR ultralyd. Dagen etter så jeg selv etter 2 min på skjermen at dette var en liten gutt til, INGEN tvil der!! Leverte tilbake sparkebuksa og byttet den til en blå en og gikk ut av butikken med det største smilet noen gang. Storebror skulle få en lillebror!!! Og tro du meg, de har MYE glede av hverandre!!! :) Jeg får inn ei jente hos deg senere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143333506-blir-takknemlig-for-en-titt/#findComment-143338708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå