Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i Kaptein sabeltann dvd? Den fra 1992, skatten i kjuttavika..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

16:57 - For et brødhue!

 

Selv om den originalt ble gitt ut i 1992, er den jo gitt ut på DVD i nyere tid. Har du gått i den tro at absolutt alle DVD'er er med filmer som er produsert etter at DVD-spilleren kom?

 

Og nei, det fantes ikke DVD i 1992...

 

Forresten, er du den samme som spurte om tidsregning for de som ikke er kristne i går?

 

 

Mr. Perfect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødhue kan du være selv. Det er da faen ikke alt som ble gitt ut på VHS i sin tid som er gitt ut på nytt. De der showene som er filmet fra Dyreparken er jo ikke all verdens å se på på TV, kunne ikke falt meg inn at de orket å gi det ut på nytt i nytt format! Hadde i alle fall ikke orket å se de eldgamle showene.

 

Jeg har dessuten ikke spurt om noe tidsregning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to første showene, med Janne Formoe er absolutt de beste.

Jeg hadde små barn tidlig på 90-tallet, så showene og hadde videoene. Både barna (som nå er voksne) og jeg ble kjempeskuffet da vi så de "nye" skuespillerne.

Men lillegutt elsker det ;)

 

Heldigvis har søstern min spart på en gammel Sabeltann-video, så det hender vi ser den når vi er på besøk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes 4-5 DVDer med Kaptein Sabeltann tror jeg, det finnes ganske mange billedbøker med Kaptein Sabeltann, CDer og lydbøker og det finnes også leker til Kaptein Sabeltann (sjørøversverd o.l.) Til og med CD-ROM finnes det.

 

Vet ikke heller om jeg syns det er særlig god kvalitet på denne underholdningen, men smågutter elsker sjørøvere og produsentene tjener utrolig med penger på det hele.

 

Forresten heter det Kjuttaviga med G. Dette er ikke kun en gretten opplysning, men kan faktisk være til hjelp når hun skal søke på filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...