Gå til innhold

Skal ha en kosedag med gutten på 6 år - hva skal vi finne på tro?


*Rutletutt*

Anbefalte innlegg

Står mellom kino (Kung fu panda 2), vil vite-senteret og å gå oss en tur sammen, spille litt fotball etterpå før vi går inn og lager oss middag og ser en koselig film på dvd og har popcorn og sjokolade til dessert:-) Klarer ikke helt bestemme meg...kino hadde nok vært veldig popluært, og jeg kunne godt tenke meg å se den filmen selv også, he he....men det er ikke som om vi er så mye "sammen" da, hvis dere skjønner. Vil vite er dyrt, men sikkert veldig spennende for en 1. klassing som er veldig opptatt av natur og hvordan alt funker rundt oss. Stenger kl 17, så usikker på om vi burde vært tidligere ute i så fall. Tar en times tid før vi er der sikkert. Spør jeg han selv, vil han nok aller minst gå en tur med meg, selv om han alltid syns det er kjekt når vi kommer oss ut og da får vi snakket sammen og virkelig vært sammen. Hadde tenkt at vi skulle se den første Harry Potter filmen når vi kom inn igjen, men er den litt skummel for en 6,5-åring tro? Han har ikke en tendens til å syns ting på tv er skummelt, men den har jo aldersgrense 8 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du har mange fine forslag her. Men jeg ville funnet fram et par forslag (som du allerede har gjort) og presentert dem for sønnen min så kunne han valgt :) Da har du litt kontroll over mulighetene og sønnen din får følelsen av å kunne få velge selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har i grunn tenkt det, men for eks. hvis det viser seg at vi bør ha mer tid på vil vite, så er det dumt å foreslå det, eller hvis kinoen er oppbestilt nå (endel ledige for et par timer siden) er det jo dumt å foreslå kino...;-) Tenkte jeg skulle se om detvar noe jeg kunne utelukke helt før jeg evt. foreslo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar oss n tur sammen i dagog koser oss med film når vi kommer inn igjen, så tar vi vil vite i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...