Gå til innhold

Dekker dere til vogner når barnet sover?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært bevist på dette, og har aldri dekket til vognen. Har selvsagt ikke plassert vognen med solsteken rett inn heller da. Tror det blir en uvane om man dekker den til fra begynnelsen, da må ungen ha det mørkt for å sove, og det er jo ikke bra.

Har hendt at jeg har hengt opp en klut\helseteppe halveis over da\hengdene litt ned fra kalesjetoppen. Kun for å dekke øyene litt, sånn at ikke ungen ligger å knipper øyene om det er sterk sommersol.. Men det kommer jo masse luft inn.

Skrevet

Ah.. Den evige debatten som noen aldri blir lei av ;)

Jeg tror folk klarer å ta ansvar for sine egne barn og hvis de ønsker å gjøre dette er det ingenting jeg reagerer på.. Men noen vet jo alltid best hvordan alle barn er og da må vi jo gjøre ting på samme måte alle sammen :P

Hvis vi er et støyende sted der det er mye for ungen å følge med på, hender det at jeg bruker helseteppet for å blokkere alt det som er spennende slik at h*n får ro til å sovne, men jeg lar det ikke være på etter at ungen har sovnet..

Hvis vi er ute og triller er det svært sjelden jeg gjør det, synes det er like greit å bare snu vogna :)

Uansett er det vel opp til hver og en forelder..

• 3 uker senere...
Skrevet

Bruk for all del netting e.l som er stram så babyen ikke blir stukket av veps/klegg, eller blir ligget ihjel av katter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...