Lykkelise Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Begynner å bli dritt lei. Har dere noen tips til ting som kan få igang fødselen?
mammaTkajaÅthea Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Sex med innsprutning..... La det ligge å modne det litt... Det er det samme stoffet i sæden som i tablettene som de putter i sjeden når man skal igangsettes på sykehus.... ModningsAkupunktur er også veeeldig effektivt.... Ellers tror jeg bringebærkapsler og lakserolje funker om du er veldig moden og klar for fødsel... Lykke til..
anna t Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 Jeg var på en sånn salong og vokset leggene. Senere den dagen startet riene. Kan jo ha vært tilfeldig, selvfølgelig. Men i beste fall funker der, og hvis ikke har man jo i alle fall glatte legger...
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Jeg hadde nesten 2 cm åpning i går og tok litt lakserolje. Har hatt rier i noen timer i natt men di dabba av, så våkna jeg i morges av at jeg hadde rier og har hatt det noen timer, så dabba de av igjen. Fikk ny sjekk hos jm og nå er det nesten 3 cm og hun regner med det skjer i løpet av natta. Har kun erfaring med lakserolje. Det startet fødselen sist også. Men er jo ikke anbefalt da..
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 18. juni 2011 #5 Skrevet 18. juni 2011 hvor mye lakserolje skal man ta da? sitter man på do lenge etterpå lissom?? hehe
Lykkelise Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2011 Takk for tips. Kjøpte bringebærblad te i går som skal prøves ut. Det skal hvis hjelpe på smerter under fødsel og. Verdt å prøve Jeg har hørt om flere som ha satt i gang fødsel med lakserolje, men det tørr ikke jeg Skal gå/løpe meg en tur heller
Billie Jean Skrevet 19. juni 2011 #7 Skrevet 19. juni 2011 Hei:) Sex funket som bare det for meg:) Satte igang noen kynnere som aldri ga seg og som plutselig ble rier. Ellers er det jo sagt at kanel skal gjøre susen. Jeg prøvde dette siste tiden-spiste grøt til den store gullmedaljen, med MYE kanel. Og så ble jeg lei av grøt og tenkte jeg skulle ta bare kanel. Men det må du HVERTFALL ikke gjøre! Haha, du skulle sett den kanelskyen som blåste ut av munnen min idet jeg tok en teskje tørr kanel!! Hele munnen ble tørrlagt og det var en meget ubehagelig opplevelse;) Og hvis vi var ute og kjørte bil ba jeg mannen min kjøre ned i alle dumper og humper i håp om at det skulle riste igang noe. Uten resultat. Lakserolje er ikke å anbefale, les svar klippet fra Jordmorsiden under. Ikke verdt å ta sjansen på spør du meg! Sv: Lakserolje.. 12:29 26.09.2010 Jeg tenker at det aller beste er å la denne fødselen starte av seg selv, selv om det er ulidelig kjedelig og vente. Lakserolje kan gjøre deg uvel med kvalme, mavestmerter og diare etc - enkelte kvinner pådrar seg hemoroider og i verste tilfelle kan det gi en altfor rask fødsel. Prøv å hvil deg så mye som mulig, det er jo uansett ikke lenge før fødselen er i gang! Spennende dager - Lykke til! Jordmor Kristina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå