Gå til innhold

OMG!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

OMGOMGOMG!!!!

OH MY GOD!!

Tok en test i dag da jeg skal på fest i kveld.. Og forventet negativt resultat..

Men det kom en forbanna rosa prikk der test streken skal være, som dro seg litt ut som en strek! MEn en forbanna prikk/FLEKK liksom??

Måtte ringe en som har peiling og hun sa at det var det samme som svak strek så lenge det var rosa.. Det var ikke alltid det ble strek sa hun, så lenge det var rosa var det positivt resultat.. Men vet ikke jeg.. Lest litt på nettet og finner det samme som hun sa..

ALLE tester jeg har tatt tidligere har ikke hatt antydning til noe.. Men denne flekken var klart ROSA! Sambo fikk se og uten at jeg sa noe om det og han så det og enda han var uber trøtt og synet var groggy.. og det er en til som har sett og som og ser denne flekken..

Skal kjøpe en til til i morgen nå.. En CB test.. Er svimmel og kvalm nå! Tenk om de har rett da? Tenk om det endelig klaffet?

HVa sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde du ikke en til test du kunne ta?

på 2 av testene mine fikk jeg opp en svak rosa tynn strek, men idag var d ingenting...men d behøver ikke bli slik til deg da.

når har du ikm?=

Skrevet

Nå sitter jeg og holder meg for å ta en ny test.. Ingen drikke eller do så lenge jeg klarer..

Jeg hadde IKM på torsdag.. Jeg snakket som sagt med en jeg kjente som har litt erfaring med dette hun sa at det var det samme som en svak strek og ergo positiv.. Flekken på streken er ikke svak i den forstand.. Men det er ikke hele streken liksom.. Men den er rosa.. Ingen tvil om det det er farge.. Og det var det som gjorde at hun mente den var positiv.. Siden det var farge liksom..

Skrevet

Åssen gikk det?: Fikk du testet på nytt?

Skrevet

ja.. Fikk en skyggestrek.. Og nå blør jeg litt =( Så tør ikke håpe =(

Skrevet

Blør enda.. ikke i bindet, men blør.. Det er ferskt blod.. Ikke vondt som ved mensen enda..

Tok en test fra billige-tester.dk i dag.. Den var negativ. Lure meg demonterte den og og kunne se hvor streken skulle har vært.. Men ingen tydelig strek gjennom glasset.. Så jeg tror jeg har blitt lurt igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...