Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk telefon fra fertilitetsseksjonen nå om at bare 6 av eggene hadde god nok kvalitet til å bli injisert og av dem var 3 blitt befruktet.

Dette var en skikkelig nedtur, men vi får krysse fingrene for at de utvikler seg som de skal. Blir nok ikke mange på frys for oss. Håpet er nå å i det hele tatt få et innsett..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143333268-bare-3-egg-befruktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble en skikkelig nedtur etter å ha fått ut 17 egg. Og det er jo lenge til mandag og jeg frykter det verste. Hadde så mye håp og forventning i går og mista troen på det hele i formiddag da bekjeden kom.

Det går litt bedre nå. Tenker at om to overlever skal jeg mase om å få satt inn begge. Orker ikke tanken på å forberede

meg på fryseforsøk med bare ett egg på frys, da er jo sjansen stor for at det ikke blir noe av..

Som det ble sagt over her, du trenger bare et gullegg :o) Jeg har fått ut 8-10 egg på mine forsøk, men kun 1 eller 2 har vært av bra nok kvalitet. Skulle gjerne hatt egg på frys, men det viktigste er at det er 1 av god nok kvalitet til innsetting. På mitt siste forsøk hadde jeg faktisk to med god kvalitet og valgte å sette inn begge, noe som resulterte i positiv test.

Ved søskenforsøk må vi jo gjennom hele runden igjen, men det er så absolutt verdt det når det ene gullegget blir værende i livmora i 9 mndr :o)

Så ikke mist motet og tenk på dette som en nedtur, d er ikke kvantitet som er viktig, men kvalitet ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...