Gå til innhold

flere enn meg som ikke har bodd på hybel o.l?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg flytta fra pikerommet og inn i et helt nytt hus(var 18 år da)...flere som aldri har bodd på hybel/leilighet?Føler jeg kunne egentlig hatt godt av en slik erfaring, men men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flyttet du rett fra mamma og pappa og rett inn med kjæreste? Eller fikk du huset fra foreldrene dine?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da hadde du hatt godt av å lære å bo alene og klare deg selv før du valgte å bo sammen med noen annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bodd på hybel nei. Først leilighet (som var eid av foreldrene mine) og så min egen leilighet før jeg (alene) kjøpte hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - Har bodd på hybel eller kollektiv fra jeg var 16 til jeg var 30:)

Litt for mye, men jeg hadde nok bare godt av det,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bodde 6 mndr i en leilighet hos besteforeldrene mine før jeg flytta inn hos kjæresten. Etter 1 år der kjøpte vi hus ( da var jeg 18)

Kjøpte nytt hus med ny mann når jeg var 22, og nytt hus ifjor (med samme mann). Nå skal jeg bo her til jeg ikke kan gå trapper lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i leilighet en 3 roms men det er fordi jeg/vi har ikke hatt råd før nå å kjøpe større. er på hus jakt nå, flytta i leie leilighet når jeg var 18 kjøpte når jeg var 21 år men har aldri bod alene nei og jeg hadde nok hatt gått av å gjøre det.... har ANGST for å måtte gjøre det noen gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet rett inn til kjæresten når jeg var 18 år. Det er 12 år siden, og vi eide forskjellige leiligheter fram til vi bygde hus. Var billigere og bedre for enn å bo alene på hybel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, er nok flere enn deg:-)

Jeg flyttet rett fra mamma til egen leilighet (med soverom). Hadde da bodd hos mamma med baby i tre måneder. Var 18 år den gang, så ble jo litt "hybeltilværelse" likevel følte jeg.. Eller hva vet vel jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tilda med to små <3

Flyttet rett fra pikerommet og inn i leilighet med min kjære. Det begynner å bli maaaaange år siden nå (11 år) og jeg kan faktisk ikke se hva det er jeg har gått glipp av ... Hva er det som er så om å gjøre med å bo på et pittelite rom, med kjøkken, bad og stue som man deler med flere andre? Jeg synes egentlig det høres ganske pyton ut, rett og slett forferdelig ensomt og kjedelig.

 

Man trenger heldigvis ikke få med seg alt her i livet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tilda med to små <3

Hvorfor i alle dager trenger man å lære det? Jeg har iløpet av mine 30 år ikke hatt noe som helst behov for å kunne det du nevner.

Jeg evner da å klare meg selv til tross for at jeg ikke har bodd alene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...