Gå til innhold

er du attraktiv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen som tør å innrømme om de er en attraktiv person eller en mindre attraktiv person?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som om andre, og da menn mener det. Jeg ser det ikke helt, og gjør egentlig ingenting for å være attraktiv.....

 

Kanskje det er det som gjør at det er sånn? At jeg ikke prøver, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg ikke så attraktiv, er bælfeit (110kg) :P Men av en eller annen grunn tiltrekkes mennesker av meg, skjønner ikke hvorfor, men det er smigrende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du er mrsom å være sammen med?:) ikke alle som bryr eg om vekta, alle er fine uansett størrelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje det, driter egentlig i hvordan jeg ser ut så lenge jeg er ren og pen hehe :P Men blir sjekket opp av fremmende også, men smiler og ler ganske mye, kanskje det har noe å si :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma er diger, godt over 100 kg, men alle virker til å ville snakke med henne på byen. Alle liker henne så godt. Jeg tror det er fordi hun utstråler en flott selvtillitt, kler seg pent, er artig og prate med og ler hele tiden :) Så tror ikke vekta spiller så stor rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superhot!

Hehe - alle har sitt i forhold til hvordan de ser ut.

Jeg er sterk og sunn til vanlig. Fornøyd jeg, og fornøyd med at jeg heller ikke må basere hele min person og lykke på hvordan jeg ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ærlig talt litt usikker på hvor attraktiv jeg er. Noen liker meg nok og kanskje noen synes jeg er fæl. Sånne ting finner man vel aldri helt ut av siden ingen er ærlige om dette hvis du spør. Skulle gjerne likt hvor jeg lå:-) Har nå alltid hatt draget på mannfolk både før og etter at jeg har åpnet kjeften så det sier vel litt. Men nå begynner jeg å dra på årene så da blir jeg usikker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært det. Nå er jeg rimelig pløsete (85 kg) og føler ikke at gutta snur seg lengre;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror, i motsetning til hva jeg tror er standard her inne, at utseendet ikke har så mye å si for hvorvidt man oppfattes som attraktiv eller ikke.

 

Ja, jeg er attraktiv.

Nei, jeg er ikke pen.

Jeg er heller ikke tynn.

 

Jeg er derimot nokså feit og har ikke spesiellt vakre trekk. Det som gjør meg attraktiv er helt andre kvaliteter. Jeg er en god lytter. Jeg kan mye om mangt. Jeg har en reflektert tankegang. Jeg har selvtillit. Jeg er åpen og imøtekommende. Jeg får lett venner. Jeg er stolt av den (store) kroppen jeg har. Jeg vet jeg er flink til det jeg driver med. Jeg ser løsninger fremfor problemer. Jeg er flørtende. Jeg er sterk, både mentalt og fysik. Og jeg har tro på min egen makt til å forme mitt eget liv.

 

Jeg har selvsagt mine svake sider. Disse er med på å forme meg, og min sårbarhet vil nok også for noen oppfattes som attraktiv.

 

Og hvordan jeg kan bedømme om jeg er attraktisv? Basert på det faktum at det er mange mennesker som vil være sammen med meg. Og i tillegg opplever jeg at menn (og faktisk også gutter), faller som fluer, til tross for at jeg er vel etablert, 33 år, med barn i magen og ring på fingeren. Har fått mang en gråtkvalt erkjennelse fra mine mannlige venner. Smigrende, men også trist.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg ansees for å være attraktiv, je er slank, har langt lyst hår, klassiske trekk. Jeg kunne nok hevet meg selv noen hakk ved å jåle meg til med sminke og fine klær, men det er ikke min stil. Jeg er naturlig, blid, utadvendt og hyggelig mot alle. Det tror jeg er det som har mest å si, enten man er stor eller liten, trinn eller flat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg synes jeg er pen og unik (tenk at jeg virkelig skrev de ordene!!). Før jeg ble gravid var jeg enda penere, men etter graviditeten har min perfekte nese vokst faktisk! Ikke mye, sikkert ingen andre enn meg som merker det, men likevel.. Og hele kroppen har vokst, gikk opp mange kilo.

Merkelig nok føler jeg meg likevel fin og attraktiv, blir sjekket opp og mange ser seg enda bakover når jeg går forbi. Kan ha noe å gjøre med holdningen min, rak rygg og viser ingen usikkerhet. Er også veldig glad og mennesker liker å være sammen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga min utrolig sjenerte personlighet så kan jeg bare svare, attraktiv? hva er det? Jeg er normal. Tror jeg... Håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...