Gå til innhold

Se på charten! Og OneStep tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.fertilityfriend.com/home/320700

Har satt EL selv, fordi jeg ikke har tempet så mye denne pp. Men ser tydelig at jeg har hatt EL ihvertfall. Bare usikker på hvilken dag! Tror ikke det har vært senere enn dag 17 ihvertfall. Ikke husker jeg om vi hadde oss rundt den tida heller! :P

Noen andre tempere som vil mene/tro noe? :)

Og OneStep testene fra Ebay - de såkalte supersensitive - slår de ut sent? Jeg vil jo være ihvertfall 12 DPO i dag, om ikke 14, og da burde tanta ha kommet og.. Men tempen er høy, og testene negative.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, vanskelig å si. Kan jo være alt fra dag 13-16. Men veldig fin tempstigning da :) Og minst 14 dpo nå? Når tok du test? Håper det klaffer for deg denne gangen!

Skrevet

Hvordan går det nå? Har du tatt test? Tempen ser jo veldig bra ut!

Skrevet

Nå er jeg veldig spent.. Har du testet deg?

Skrevet

Har tatt test i dag, veeeeldig svak strek, så svak at jeg ikke kan se om den er grå eller rosa =/ Har fått skyggestrek på onestep testene mange ganger. Men er veldig spent på tempen i morgentidlig!

Har bestilt med to CB digital fra Ebay, men de får jeg jo ikke før om 4-5 dager... hihi.. Så da får vi se hva som kommer først, tanta eller testene! ;)

Tok en EL test i sted, og den var veldig sterk, men ikke positiv. Men, tenker at hvis g-testene ikke slår ut, så vil jo heller ikke EL testene bli klart positive.

Var kvalm i hele gårkveld/natt, og kommet igjen litt i kveld og. Syns dagene kan gå litt fortere nå altså!! Skal oppdatere dere jeg :) Koslig å se at noen følger med!

Skrevet

Så moro da..

Jeg er sikker på at det klaffet for deg denne gangen..

Skal ikke si gratulerer heelt enda, men håper jeg kan si det om noen dager;)

Skrevet

Testet igjen i dagtidlig, fortsatt ingen sterkere strek. Såg ingenting på den i dag egentlig.. Så da begynner håpet å henge i en tynn tråd. Er jo ihvertfall 14 DPO i dag, så da burde den jo gi utslag om det var noe der?! Samtidig så burde TR komme iløpet av dagen også, men har ikke de sterke smertene jeg bruker å få når hu er like rundt hjørnet. Kjenner det murrer nederst i magen, men bruker å få sykt vondt i ryggen og! Og ikke har tempen sunket heller..Nei, man får vel bare smøre seg med tålmodighet. Vi har jo egentlig ikke prøvd denne pp heller, så tror ikke sex og EL klaffet særlig godt.. Så bør jo egentlig ikke bli skuffa om TR kommer, for det er jo litt forventa.. Men, samtidig.. uff.. Man håper jo alltids!! :)

Skrevet

Ser du har fått lavere temp nå, det var dumt! Krysser fortsatt fingrene for at du er gravid. Men har sett på charten din igjen, og det kan jo faktisk hende at du hadde EL så sent som onsdag 8.juni, og da er IKM imorgen... Håper ikke tr kommer!

Jeg pleier å sammenlikne mine tempkurver med dine, siden de ofte er litt opp og ned i begynnelsen og lange sykluser. Men denne gangen har jo du veldig jevne lave temper de første 14 dagene. Det må vel være et godt tegn?

Skrevet

Tantekreket er nok på vei :( Spotter i dag, men har ingen menssmerter! De siste 3 gangene har det vært helt forferdelig med smerter de to første dagene. Men skal ikke klage over det altså! :)

Kan hende syklusen begynner å bli mer stabil nå? Håper ihvertfall det. Forrige syklus var på 35 dager, denne på 33. Og tempen har vært helt "etter boka" denne pp! Så da får vi håpe og tro det klaffer nå. Bestilt nytt lass EL tester. PP'n som har vært nå vet jeg at vi ikke traff på EL. Jeg droppa egentlig litt ut denne pp, tok bare 1 el-test, og tempet jo ikke i perioden rundt el heller. Så er egentlig ikke sååå skuffa, ettersom jeg bare har meg selv å takke.. Men, litt skuffa er man jo alltids.

Har bestilt meg time på Mjøskirurgene til rutineundersøkelse nå også. Time den 11 Juli. Er også innvendig UL av livmor, eggstokker og eggledere, så får jeg sett at alt er OK, eller evt ikke. :) Roer meg litt med det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...