Gå til innhold

Neeei, kan noen sende meg litt anti- fødestøv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen har reist på dagstur for å hjelpe foreldrene med noe på hytta, 3 timer unna. Har 3 uker til termin så regna med jeg trygt kunne sende han avgårde, men når har jeg fått noen ekstremt vonde murringer, ikke som de jeg har hatt før.

Kjenner jeg får litt panikk siden nettverket mitt ikke er så stor her, hele svigerfamilien er bortreist, har svært få venner og eneste som kan kjøre meg er mannen sin sure farmor som ikke liker meg.

Heldigvis har mannen tatt med seg guttungen så jeg slipper og ha han med om jeg må på sykehuset.

 

Jaaaa, vet at jeg burde planlagt bedre, men jeg hadde ingen antydning til smerter når han reiste, det kom så plutselig...

 

Bare send meg all antistøv dere har!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender alt fødestøv jeg har!

Har bare en bil, og den har jo selvsagt mannen, så sitter rimelig fast her, men blir nok heller taxi en farmor for og si det sånn, mannen hadde ringt henne og da hadde hun faktisk begynt og klage over at jeg kunne da vente med og føde til han kom.

 

Men mannen er påvei hjem, og smerten er regelmessige men heldigvis ikke så tett ennå, så håper ta det holder til han kommer hjem eller at det dabber av, er ikke helt klar for å føde ennå.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins noe som heter taxi, de kan du ringe. Om ikke annet så for å dra inn og bli sjekket. Etter sjekk kan du ringe mannen hvis du er i fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...