Gå til innhold

Vanskelig og få billån når man ikke har med medlånetaker??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Forsøkte og søke om billån på både meg og mannen, men fikk avslag, enda vi har god økonomi, ingen betalingsanmerkninger etc..

Mannen begynte i ny jobb i fjor, kan det ha noe med saken og gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ææææ...

Billånet vårt står bare på meg.

Hadde ikke noe problem med å få.

 

Du sier mannen din har fått ny jobb.

Når dere fikk avslag, var det før eller etter denne jobben?

Det eneste de sjekket hos oss var om jeg hadde betalingsanmerkninger, men det er fult mulig de ikke var så nøye siden vi hadde kr 200.000,- i egenkapital...(Bilen kostet kr 360.000,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes rart. Kanskje dere skulle be om å få vite grunnen. Kan jo være noe dere har glemt i søknaden. Har dere vært i banken og snakket med dem? De sier jo hvilke krav som stilles.

Vi ahr aldri hatt problemer med å få billån. Det var vel stort sett mannen min som hadde billånet i sitt navn. Har ikke billån nå, men når vi var unge og studenter måtte vi låne for å ha råd til brukbare biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte om lånefinansieringsbevis hos Gjensidige, i dag over nett, fikk avslag derfor jeg synes dette var merkelig.

Har kun 25000 i egenkapital vi kan bruke på bil da vi skal bruke de andre sparepengene våre på oppussing.

 

Mannen begynte i ny jobb i fjor men likevel fikk vi avslag, søkte hos elcon nå og det gikk rett gjennom!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk billån i Dnb(naf billån) på 230000 uten egenkap.. Men ser det ordnet seg for dere nå.. Egenkapitalen henger de seg opp i om det står "minimum 35%)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...