Gå til innhold

Tør du å innrømme at du ikke unner visse personer fremgang og lykke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sånn. Det er venninner jeg ikke ønsker skal få den og den jobben, få tilbake så så mye på skatten, vinne i lotto osv.

Noen fordi de rett og slett ikke fortjener det, andre fordi jeg rett og slett er sjalu!

Jepp, helt sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg unner ikke pappaen til barnet mitt noe, og jeg unner ikke min egen pappa hans lykke.

 

men bortsett fra det er jeg ganske snill og grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg. finnes mange mennesker som jeg ikke unner gode ting fordi de ikke fortjener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det finnnes mange mennesker som jeg ikke unner gode ting fordi de ikke fortjener det........"

 

Oj.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unner alle, enten jeg liker dem eller ei, lykke og fremgang :-) Jeg får det ikke bedre av at andre har det vondt, dessuten blir jorda et bedre sted å leve når alle har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

som når en som har mange mil på konto vinner i lotto! syns heller en fattig student eller barnefamilie eller noen som sårt trenger det burde vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksmannen min unner jeg overhodet ikke noe godt. Den dagen han får seg en ny dame så håper jeg hun rævkjører han på samme måte som han gjorde med meg. Når det gjelder han sier jeg bare som Bruno Mars; tell the devil I said hey when you get back to where you're from!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lederen for dem som mobbet meg gjennom hele skoletiden nylig ble skilt samtidig som hun fikk en sykdom som ikke varfarlig men som gikk sterkt ut over utseendet hennes skal jeg innrømme at jeg koste meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her . En gammel "venninne" som overhodet ikke har vært snill med meg oppgjennom årene. hun har hele tiden vært manipulativ og ondskapsfull. Jeg har bare ikke vært i stand til å se hva hun gjorde mot meg før jeg ble eldre og fikk venninner som faktisk var snille mot meg. Jeg har mange varige men etter denne "venninnen" og jeg unner henne ingen ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oh yes! det TØR jeg!

f.eks George Bush!!! han unner jeg et evig liv i helvete!

og jeg blir også litt forbanna når de ringer opp gamlinger på 70-80 år gang på gang i lotto og extra trekninger osv..

iallefall dersom de besvarer spørsmålet om hva de skal bruke pengene til med: neeeeiii.. det vet jeg nå ikke helt da.. en liten ferie kanskje?

 

my gooood!!!

tenk på alle studenter/nyutdannede med studielån opp etter ørene... alle anenemødrene..

 

men men.. er ikke mye man får gjort med det.. :P

 

mange av innvandrerne her i landet ønsker jeg tilbake til krig og helvete i deres EGET land!! (tar ikke alle over en kam! sikter nå til de kriminelle og rasistiske typene som bare snylter på skatten vår)

jens stoltenberg unner jeg heller ikke så mye godt! han lover og lover.. og tør f**n ikke stå for sine egne meninger engang!! han er en jævla rævvadilter!!

 

og alle de som mobbet meg i gjennom år på skolen.

de som gjorde at jeg har slitt psykisk i alle år! de som fikk meg til å føle meg så lite verdt at jeg prøvde å ta livet av meg flere ganger!! de unner jeg i ALLEFALL ikke noe godt!!!!

 

de som voldtok meg kan også brenne en viss plass!!!

 

 

hahahahhaa..

nå høres jeg ut som deeeen heksa!! hihi..

men var utrolig godt med en sånn utblåsning faktisk ;)

 

genial tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen jeg er så sjalu på at jeg ikke ønsker dem noe godt.

 

Men det finnes tilfeller der jeg har knist litt for meg selv når mennesker som har gjort meg vondt har litt uflaks.

 

Som da en gammel flamme som utnytta meg og tråkka på hjertet mitt og kalte meg stygg til vennene sine, kræsja den nye flotte bilen sin uten forsikring lo jeg høyt.

 

Da eksen til vennina mi var utro mot den nye heksa han er sammen med nå, med min vennine godta vi oss lenge.

 

Jeg ønsker Jens Stoltenberg og Kristin Halvorsen slag og hjernedrypp.

 

Gosser meg over at en som var slem mot meg på ungdomskolen er singel og har kjønnsvorter alle vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja seff tør jeg innrømme det. Jeg unner slett ikke alle framgang og luksus. Enkelte håper jeg rett og slett det stopper seg for.

Enkelte er så skrytete og ubehagelige på egen suksess at man jo selvfølgelig tenker - håper du mister muligheten til alt overforbruket din jævel.

 

Spesielt disse Herba-maserne. Jeg blir gal på fb om alt maset ang. rett brensel og all halleluja stemninga. De er på seminarer og kommer hjernevasket tilbake og du må sitte der å høre på hvor fantastisk alt her, kjøp denne og denne så blir alt så fantastisk - for meg for jeg skal jo nå millionærklubben (det er det de tenker). Så går stakkarer på, kjøper herbalife for å få bukt med fedmen og opplever at distributørene sitter å gjør narr av dem på klubbene sine. Helt utrolig!!

 

Heldigvis går det rett i dass for de fleste, flere har trukket seg ut med massiv kredittkortgjeld og endret innstillingen igjen og blitt normale folk atter igjen, mens andre igjen gir seg vel ikke før de er personlig konurs. Ei jeg kjenner er på sin 2. mann nå som hun kan utnytte for kredittkortene slik at hun kan opprettholde det jævla lageret sitt. Skikkelig dame - dro fra forrige når han var ruinert, kommer vel til å dra når denne er ruinert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er jeg bare et vanlig menneske, så jeg er nok like ille som de aller fleste andre.

Jeg unner alle som er "gode", alt mulig hell og lykke, og det inkluderer selvsagt alle vennene mine - men de som er onde, ondskapsfulle og utspekulerte de sliter jeg med å unne noe som helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en del personer jeg unner det verste, som f.eks voldtektsforbrytere og barnemisbrukere og andre sadister, de ser jeg gjerne brenne i Helvete, da hadde jeg faktisk kost meg:-)

Og det er jo noen jeg ikke liker så godt på jobben f.eks. synes det er greit at de ikke har så mye flaks, men skjer det noe tragisk med dem så synes jeg oppriktig talt det er ille. Sier jo ikke høyt det med kolleger. Kanskje til mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du iallfall ikke generøs som person og er i mine øyne med på å innskrenke dine egne opplevelser og egen generøsitet. Prøv det motsatte, unn andre og åpne opp for deg selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det er drøyt å unne politikere å brenne i H når dere ikke kjenner dem personlig. Forskjell på å være uenig politisk og å være ond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 11:29 det bedre på denne måten så er det vel bra for henne, men jeg er ikke sikker på om du vokser på det eller får et bedre indre liv:-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette var ille, ja men er ikke overrasket over menneskers grums og jævelskap, ikke rart verden er stygg:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da. Noen har vært usannsynlig stygge mot et par venner av meg, og jeg ønsker dem ikke spesielt mye godt. Dette er helt menneskelig.

 

Jeg kan også være misunnelig på venninner som har oppnådd noe jeg skulle ha klart selv, men det betyr på ingen måte at jeg ikke unner dem det. Jeg blir bare litt trist på egne vegne.

 

Ellers er det enkelte mennesker jeg skulle ønske gikk på snørra en dag, slik at de fikk litt mer forståelse for andres situasjon. Men ikke "brenne i hælvete", akkurat, men litt motgang slik at de ble litt mer ydmyke overfor andres liv og levnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vettu hva..jeg unner ingen motgang eller ulykke for at jeg skal kunne sitte å godte meg! Jeg unner de aller fleste lykke og fremgang, den resterende lille delen jeg ikke har så mye til overs for tenker jeg ikke på, og jeg sitter i alle fall ikke og håper at den og den skal få sykdommer eller gå på snørra!

 

Og ja, jeg har mennesker jeg virkelig kunne hatet, har blant annet en ex stefar som voldtok meg som barn, men dette er mennesker jeg velger å ikke tenke på..likegyldighet er verre enn hat, for hat er en følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. To stykker jeg ikke unner noe positivt: faren min og ei som mobbet bestevenninnen min til selvmord bevisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...