Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg etterlyser svar på tråden om å flytte småtroll-forumene tilbake igjen. Der ser du helt klart og tydelig tilbakemeldinger fra brukerne og vi vil ha et svar! (Les gjennom hele tråden og ikke unnskyld deg med argumentene du brukte tidlig i tråden) Og IKKE si at trafikken ikke er påvirket etter dere flyttet småtroll ned på siden - på småtroll 0-1 er det nederste innlegget 3 dager gammelt. Så gamle innlegg var ikke på førstesiden før! Så vær så snill, ta oss brukere på alvor og svar oss på tråden. Det er ikke mye til forum hvis brukerne uteblir, husk på det... http://www.dinbaby.com/forum/thread/143285929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg tror admin vurderer trafikken etter antall treff, ikke antall innlegg. Det er stor forskjell på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 Signerer på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Administrator Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Hei poäng har fått baby <3 Det er ingen grunn til å opprette enda ett innlegg angående dette. Men nå skal dere få enda en gave. Det er greit med innspill men ikke dikter hva jeg skal og ikke skal gjøre. Som jeg sa i forrige debatt så vil det komme en designendring med tiden - men nå og inntil det skjer har jeg forhørt meg med redaksjonen som tar de grunnleggende beslutningene. De har godkjent ønsket deres så jeg har flyttet opp Småtroll forumene igjen. Samtlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 "Det er ingen grunn til å opprette enda ett innlegg angående dette. Men nå skal dere få enda en gave. Det er greit med innspill men ikke dikter hva jeg skal og ikke skal gjøre." Unnskyld meg, men hva var det for noe? God folkeskikk å snakke slik? Neppe! Helt greit at du syns at vi maser, plukker og gnager, men å ta en slik tone er ikke ok. Skjerpings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 20. juni 2011 #6 Del Skrevet 20. juni 2011 "Det er ingen grunn til å opprette enda ett innlegg angående dette. Men nå skal dere få enda en gave. Det er greit med innspill men ikke dikter hva jeg skal og ikke skal gjøre." Wow. For en god tone du har med brukerne av dette forumet, jeg er virkelig imponert over hvor serviceinnstilt og imøtekommende du er. Du er virkelig et funn! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 20. juni 2011 #7 Del Skrevet 20. juni 2011 PS; Jeg startet denne tråden for å få deg til å svare på den andre tråden, der hvor du glimret med ditt fravær etter den første roturen din. Jeg trengte ikke et svar på denne tråden. Jeg ville ha et svar på den opprinnelige tråden, den du ignorerte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Administrator Skrevet 20. juni 2011 #8 Del Skrevet 20. juni 2011 Beklager. Kunner formulert det på en annen måte. Var ikke min mening og virke irritert men igjen dette var samme tråd som før og jeg hadde sagt mitt der tidligere. Nå tok jeg opp de spørsmålene dere stilte med redaksjonen og da løste det seg for alle parter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Administrator Skrevet 20. juni 2011 #9 Del Skrevet 20. juni 2011 For ordens skyld så ignorerte jeg ingenting selv om jeg ikke var inne og kommenterte hvert innlegg. Sa at deres ønsker var nortert og at jeg skulle ta det videre. Det har vært pinse og jeg har hatt ferie. Tok det opp og det løste seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 20. juni 2011 #10 Del Skrevet 20. juni 2011 Helt ok:) Ble bare litt paff og oppgitt over et slikt svar til en bruker her inne. Tror kanskje tålmodigheten er litt slitt for tiden.... hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 27. juni 2011 #11 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei Annie. Bra dere gir oss tilbakemeldinger. Håper vi svarer opp til forventningene deres også. Så starter vi med nye ark og ny tålmodighet fra og med... nuh! Hehe.. Hilsen Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå