Gå til innhold

Haha naboene holdt fest til i 04 tia i natt, nå er det jammen med liv i leiren her!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har satt på musikkanlegget på høy styrke slik at naboene ikke får sove så godt som de skulle ønske! Hørte noe fra naboens soveromsvindu i sted om at vi måtte brenne i helvete!

 

I tillegg hopper ungene på trampolinen som står rett utenfor og de er jo ikke direkte stille for og si det slik!

 

Hehe håper dette var en god lærepenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøy nå, men ikke like gøy neste ganh de skal ha fest og vil ta igjen.

Hvis naboene bråkte til langt på natt hadde jeg heller bedt de dempe seg der og da. Gjorde de ikke det ville jeg ringt politiet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe, det hørtes ut som noe ala vi planla en gang da vi var små :)

 

Vi hadde disco i stua pga fest hos naboen, men vi droppet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å komme seg i en enebolig kanskje. Tror både dere og naboene hadde hatt best når ingen kan oppføre seg som folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha, så bra! Jeg har selv en nabo som fyrer opp annlegget midt på natta så vet hvor jævlig det er!

Men neste gang så kan du jo faktisk ringe politiet og klage da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med at HI ikke kan oppføre seg 10:58?

Skal ungene nektes hoppe i trampolinen fordi naboene må få sove ut? Er vel ikke unormalt at HI "godter" seg over at ungene lager litt bråk? Barn gjør gjerne det når de er flere på en trampoline;)

At HI setter på musikk er vel heller ikke betydende med at hun ikke kan oppføre seg som folk!? Er vel ingen som kan klage på at noen spiller musikk på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...