Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 Jenta er veldig trygg på bestemoren sin, men aldri sover der før. Hun har sovet hos min mor to netter og min søster en natt. Det har gått veldig bra. Men hun har våknet mye de siste nettene (ikke i natt) og har tatt litt tid før hun har roet seg og sovnet. Hun har ikke feber og virker i veldig god form, kan heller ikke se noen tenner på vei. Men dagsovingen hennes har blitt litt senere og hun har sovet litt lenger enn hun pleier så tror det er grunnen. Ville dere ventet til alt var på stell på nettene igjen eller latt hun sove over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Del Skrevet 18. juni 2011 jeg ville hørt med bestemor om hun makter med henne om det blir litt tull, bare sånn just in case... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg har sagt fra og spurt om hun ville vente eller om det gikk bra hvis det tok litt tid å få hun til å sove på natten. Det var ikke noe problem. Men føler det er litt dårlig gjort av meg ovenfor barnet å sende hun bort når jeg vet at hun sover dårlig... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Del Skrevet 18. juni 2011 Det samme skjedde med vesla mi, var urolig noen netter og skulle så til svigers... Det gikk kjempe bra! Da sov hun plutselig 8 timer i strekk! Kanskje det hjelper at noen andre prøver å roe og bysse noen ganger? Kanskje det hjalp at mamma ikke var der, slik at barnet innrettet seg litt? Ikke vet jeg, men er ikke noe farlig hvis bestemor er belaget at det kan bli en litt slitsom natt;) Hvis det skulle bli helt krise( noe det sikkert ikke blir:), får hun bare ringe;) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #5 Del Skrevet 18. juni 2011 Sjekk med bestemor. Den som får ungen til å sove aller best for oss er faktisk svigermor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #6 Del Skrevet 18. juni 2011 Hun sovner heldigvis med en gang, men våkner litt utpå kvelden. Var heldigvis greit i natt da hun sov normalt på dagen. Og hun har lagt seg til normal tid i dag, så kan hende det går bra. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #7 Del Skrevet 18. juni 2011 Min erfaring er at det som skjer hjemme, skjer aldri borte! Min eldste (som har tulla med søvn i 5 år) sov alltid som en stein borte. Det kommer til å gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå