Gå til innhold

Uke 26 og så harde spark at jeg nesten tisser på meg?!

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som kjenner barnet sparke så hardt at du nesten tisser på deg? Kjennes som om han står rett opp og ned der inne og tramper ned i sjeden min...! Høres kanskje rart ut men det er slik det føles.

Har hele tiden hatt en veldig aktiv baby, og morkaken ligger bak så jeg kjenner alt av bevegelser, hele tiden.

Er han bare sunn og frisk eller er det ikke vanlig med spark så langt ned?

Fortsetter under...

Jeg kjenner også masse bevegelse der nede. Tror snuppa bruker blæra som en trampoline innimellom.... Hehe stas, men også veldig ubehagelig noen ganger... :) kjenner henne mye der nede, men også overalt ellers... Hehe Har nok god plass foreløpig! :-D

Godt det ikke bare er meg, jeg er i uke 29 nå og de siste ukene har minsten sparka så hardt at jeg gruer meg til resten av svangerskapet.

Kommer vel til å briste ribbein og i det hele tatt:p

Av og til spenner han til i blæra, så jeg nesten tisser på meg, har heldigvis ikke gjort det ennå...men det trykker nok bra der nede for jeg må tisse hver gang jeg reiser meg:p

noen ganger kjennes det ut som om han prøver å bryte seg ut av magen :P hehe Er nok en sterk plugg dette ;))

Jeg hadde morkaken foran på ordinær ul, men nå tror jeg nesten den må ha flytta seg ellers hadde jeg vel ikke kjent det så kraftig?

Er i uke 27 og det er også veeeeldig mye liv i magen min også;) Syns jeg går på do hele tiden og har også tisset meg ut ved en anledning;) Det sparkes og røres og det er jo kjempestas, men kan også bli litt for mye (da det går utover søvnen). Førstemann var også ganske aktiv i magen, men syns minsten i magen nå er hakke verre;) Synd at det skal gå utover blæren min......he he

Ja, det går veldig ut over blæren min og. Jeg har ikke vært så mye på do om natten etter uke 14-15, men nå er jeg oppe 4-5 ganger igjen.

Virker som han snudde seg igår, for nå kjenner jeg han bak ribbeina! Hurra! :P

Godt å vite at han er frisk da! Han må jo være den muskelbunten når han kommer ! ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...