Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Del Skrevet 18. juni 2011 Hilsen mannen min =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Del Skrevet 18. juni 2011 Hvem sikter du etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Del Skrevet 18. juni 2011 Hvor kommer skattepengene Katter født uten øyne Det er jo dagens ;-) Men så leser jeg alltid idiot innleggene høyt da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Del Skrevet 18. juni 2011 Haha, lo godt av katteinnlegget jeg og ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #5 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg synes det er skremmende at mange av disse uvitende folka faktisk skal oppdra barn jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #6 Del Skrevet 18. juni 2011 En ting er jo aa vaere dum. det er ikke det verste, man laerer saa lenge man lever. en annen ting er aa vaere ondskapsfull! Det er desverre standarden til en hel del "oppdragere" her inne. Det er mye, mye verre. Alt for mange her som har noen holdninger som er totalt blottet for empati. mangel paa faktakunnkap er tilgivelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #7 Del Skrevet 18. juni 2011 Mener du at jeg er ondskapsfull 09:00? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #8 Del Skrevet 18. juni 2011 he he, nei ikke i det hele tatt:) var en generell kommentar:) 09.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #9 Del Skrevet 18. juni 2011 Ah ok. Takk, tenkte folk kunne se humoren i innlegget =) HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #10 Del Skrevet 18. juni 2011 Det med skattepengene kan være en ganske enkel forklaring på, det kan være noen som aldri har fått igjen på skatten før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå