Gå til innhold

Tusle rundt uten sko?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva ville dere ha tenkt hvis dere har møtt midt i byen ei som er høygravid tuslende rundt uten sko på bena?

 

Jeg får en del morsomme blikk pga jeg får uten sko, har vannballonger til føtter og skoene jeg får på er såpass vonde at jeg går heller uten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt at hun burde gjøre som jeg gjorde: Kjøpe eg et par billige slipperser med borrelås og gå i de. Jeg gikk til og med i jubileum 3 dager før jeg fødte med pen kjole, fin sminke, plastslippers og støttestrømper. Lekkert? Neeeeh...men det var det eneste jeg fikk på beina..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har slippersa, men problemet mitt er en veldig bred fot så jeg får en kant som gnager seg inn i foten :(

 

for meg og gå uten noe på bena er en vane fra jeg var lita, hadde trøbbel med foten slik at sko var ubehagelig.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

midt i byen ville jeg tenkt Æsj, stakkars dame! ville nok ikke gått barbeint på fortauet/veien der det er garrantert at du tråkker i mye dritt! :S

 

tenker glasskår, eventuelt sprøytespisser, tyggis, folk har kanskje kasta opp eller tisset der i fylla osv.. hunder har tisset/bæsjet, folk spytter osv..

 

da ville jeg faktisk heller ha kjøpt meg crocs i størrelse 47 om det så hadde vært siste utvei! ivertfall hatt NOE på beina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...