Gå til innhold

Faen i helvete!! blir bare så utrolig frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en venninegjen på endel jenter og 11 av oss venter bare i løpet av 2 mnd tid. .. Bortsett fra at alle føder før meg!!! har vel og merke bare to dager igjen til terminen , men det er jo ikke noen selvfølge at han har tenkt å melde sin ankomst da. Etter at fjerdemann fødte i kveld og de har termin etter meg føler jeg meg snytt. Ble både lei meg og sint på at han her, som helt sikkert slekter på sin far, blir like treg som han au!

Beklager, men blir bare så frustrert her e sitter..

og enda mer lei kommentaren: "han kommer når han er klar" - Det hjelper jævlig liten den kommentaren der! da kan man heller holde kjeft om man ikke har noe bedre å si.

Sikkert et par homoner som tikket inn her, men fikk bare så nok av alt.

gleder meg til e kan ta et glass vin e.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff nu tycker jag synd om dig! Sån hade jag det i mitt förra svangerskap!

Har du provar att ge sambon ett nyp? Ska visst vara effektivt för att få igång födselen :)

Massa lycka till och hoppas det bli din tur inom kort! :)

Skrevet

Felte noen frustrerte tårer her...

Er liksom ikke det som frister i det hele tatt... lille jr her er jo hyperaktiv og er liksom "med på leken"

ja, det er sant:) laget meg en ny kopp bringebærbladte :) da får e jaffal mere intense kynnere :)

Skrevet

Men du, hold ut!

Er selv på 5. dagen på overtid! har i verksatt alt av kjerringråd, så her hjemme er gulvene skinnende og reine ;) Men om det hjelper? har ikke peiling, hihi.

Det blir gøy med en så stor venninnegjeng som skal ha barn samtidig da:)

God klem til deg:)

Skrevet

Er lov å være frustrert ja.

Jeg gikk på en salong og voksa leggene mine. Riene satt igang samme dag. Kan jo ha vært tilfeldig selvfølgelig. I beste fall funker det, og det verste som kan skje er jo at det ikke funker. Men da har man jo i alle fall glatte legger...

Skrevet

vet akkurat hvordan du har det... her har alle 5 som har termin før og etter meg fått sine babyer, den siste for en uke siden... Og ei som ikke har termin før om over 3 uker får mest sannsynlig sin baby i dag... kjenner det er veeeldig kjipt å tenke på... jeg er "bare" 1 dag på "overtid", men det er nok kjenner jeg, når det er nr 3 jeg skal få nå og ingen av de andre er født på overtid...

Skrevet

Du jag kom på en possitiv sak till dig!

Tänk när barnen är ett par år och ni ska ha bursdag och så vidare - då är det fördel om du är sist vet du för då vet du för exempel vad du ska köpa "tillbaka" i present och vilka du blev bjudna till som du ska bjuda... hihi prövar få dig lite på andra tankar :)

Skrevet

Jeg hadde det også på samme måte, og jeg gikk over 16 dager på terminen.... Det var et mareritt... og mine to venninner fikk før meg... til og med hun som hadde 3 uker etter meg fikk 5 dager før meg....

Så beibi nr 2 satte jeg i gang med akupunktur, og det jalp skal jeg si...

Få deg en time til osteopat til igangsetting på mandag.....

Da har du noe å c fram til i samme slengen....

Lykke til....

Skrevet

16 dager over!!? Hvilket sykehus hører du til? Det var grusomt lenge. Har dere prøvd lakserolje? Drive han ut her;) humøret er litt bedre i dag, men skjønner ikke hvorfor e føler meg så sliten.

Er godt det ikke er bare meg som venter. Det hjelper når vi er flere om samme tingen. Prøve å dra en tur på en fest i dag. 6 etg med trapper!:) går jo 4 etg med trapper hver dag, så vet ikke om det har noen betydning, men kanskje:) siste kontroll er til mandag- om ikke det er skjedd noe til da, så bestiller legen min overtidskontroll..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...