Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 ja jeg vet man skal være takknemmelig for alt man får, men noen ganger lurer man på om de har pakket inn feil ting til deg:P hva er det verste du har fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 til 25 års dagen min fikk jeg en kopp med ringeklokke som stor ring when you are horny og plastikk håndjern av nå ekskjæresten min......ikke veldig imponert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 Diverse nipsfigurer fra min tante, samt noen gyselige sølvcrocs som jeg fikk fra min mor i år!! Men de er gode å gå i da, det skal de ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 En jul fikk jeg én lysestake hos en venninne. Hehe, jeg syns det var litt snodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Del Skrevet 17. juni 2011 til min konfirmasjon fikk jeg noen sorte store stygge øredobber med masse falsk gull av ei gammel tante. (det var ei gave min mor hadde kjøpt til henne til jul, men det hadde hun glemt og gav de til meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Del Skrevet 17. juni 2011 Har en gudmor som alltid har villet dolle meg opp. Hun ville gi meg hull i ørene til 8 års dagen min, min mor ga meg lov til det men jeg hadde så absolutt ikke lyst:P Fikk en gang en gullfisk av min tante, syntes det var en litt snodig gave det. Ihvertfall siden jeg kalte den for "tante", den døde jo etter noen uker og det skapte stor ståhei i familien når de fikk en telefon om hvem som er gått bort... Den styggeste gaven er et smykke jeg fikk av min gudmor (ovennevnte). Sølv/glitrende med en ring i midten, og det kjedet var liksom av noe tøy. Aldri brukt det, så stygt var det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #7 Del Skrevet 17. juni 2011 Fikk en grusom genser av bestemor for lenge siden... Skikkelig stygg, men hun syntes det var så fine farger på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel og hav Skrevet 17. juni 2011 #8 Del Skrevet 17. juni 2011 Til bryllupet fikk vi en telyslykt av en nabo. Den var i tykt steingods, i en underlig, klumpete fasong, og påmalt noen blomstergreier og snirkler i grelle farger. Det er ikke mulig å forklare hvor stygg den var... Men, det som var ekstra morsomt var at søstrene mine gikk hele kvelden og lo av den lysestaken og sa at " du må jo ha den framme i tilfelle de kommer innom". Året etter giftet hun ene seg. Da fikk hun en lik lysestake av de samme naboene, bare i andre farger! Vi har siden prøvd å kvitte oss med dem. Først ga vi ( søstra mi og jeg) dem til en svoger i bursdagspresang, og fikk dem tilbake til jul. Så ga vi dem til moren vår i gave, og fikk dem tilbake igjen.Sånn holdt vi på noen år, med stor moro. Nå lever de sitt liv som vandrepokaler i familiens årlige julequiz. Så den/ de styggeste gavene er de som har gitt oss mest moro av dem alle :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #9 Del Skrevet 17. juni 2011 HAHAHA, "ring when you are horny" Moro når foreldrene spør hva du fikk i presang hahaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #10 Del Skrevet 17. juni 2011 jeg kan ikke komme på noe, men jeg og søsteren min stortsett alltid det samme av tanter og onkler og søskenbarn, bare vi fikk ulik farge på tingene. det var litt kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #11 Del Skrevet 18. juni 2011 Grønne tøfler, begge venstrefot str 45. Min fetter på 29 fikk en rosa minnebok og min kusine på 31 fikk en fjernstyrt bil. Min datter på 4 fikk to brune kjøkkenhåndklær :-) Bestefar pakker inn en haug med "graps" de har fått fatt i og setter etterpå på til/fra lapper helt vilkårlig :-) Like spennende hver jul å se hva vi får. Har prøvd å få dem til å slutte å gi gaver og heller bare gi til oldebarna = spare penger. Men de sier det er så kjekt å gi gaver :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #12 Del Skrevet 18. juni 2011 "Grønne tøfler, begge venstrefot str 45." HAHAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #13 Del Skrevet 18. juni 2011 Da jeg var 13 og fikk sånne "knotter" til å henge på veggen, slik at jeg kunne henge opp jakka mi:)) Da jeg fikk et vaffeljern som 17 åring, var på juleaften så trodde den egentlig var til mamma, men den gang ei;)) Vaffeljernet blir ihvertfall brukt i dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #14 Del Skrevet 18. juni 2011 Det året jeg var tolv fikk jeg en stor kosebamse av en tante! Jeg kunne ikke fatte å begripe at hun vill gi meg noe sånt, jeg som var blitt så STOR og KUL!! Jeg hadde jo regulering, boots og massevis av take-that-postere!! En kosebamse passet ikke inn hos meg da:) Og det året jeg var 14 fikk jeg bare såper og date-parfyme/roll on! Hver eneste gave jeg åpnet var fyllt av dette!! Grusomt! Jeg gråt når kvelden var over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #15 Del Skrevet 18. juni 2011 Når jeg var 20 hadde jeg med min daværende kjæreste i juleselskap hos min mor. Alle var sammlet. Besteforeldre mamma onkler og tanter og vi.. Den idioten av en gutt som var 27 år hadde gått rundt i to uker å sagt at han trodde jeg kom til å bli utrolig glad for julegaven. Selv ønsket han seg et playstation spill .Hvis han ikke fikk det kunne det være det samme med hele jula for han.. Tragisk fyr. Når pakken fra han ble pakket opp foran alle i familien klarte jeg ikke lyve med annsiktet eller munn. Jeg svarte noe sån som . ÅÅ tusen takk for at du tydeligvis har trodd at jeg ønsket meg godteriundertøy.. Du kunne latt være å gitt meg noe som helst og jeg ville vært lykkligere enn jeg er nå. Candybra og candy string foran bestefar og alle sammen.. Det ble ganske fort slutt for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #16 Del Skrevet 18. juni 2011 Fotokalendere og fotokopper fra div venner og venninner med deres avkom på - koppene er stygge og blir ikke penere selv om det er bilde av en søt unge på og jeg trenger virkelig ikke 7 kalendere for å holde styr på 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #17 Del Skrevet 18. juni 2011 HAHAHAHA huff er det mulig??? Så ufølsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå