Gå til innhold

Hadde du syns det var hyggelig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

At en fyr som liker deg hadde laget video om deg og han, bilder av dere, og musikk til, og gitt den til deg?

 

Jeg falt i fella, syns det var hyggelig og var småforelska i han.. men alt ble til et helvette... og nå er jeg endelig ute av røra..

Litt redd før å gå inn i et nytt forhold også... Men, tiden leger alle "sår". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det var fra en som bare var interessert, men som jeg ikke hadde noe forhold med hadde jeg blitt urolig og varsellampa hadde blinka.

 

Hvis det var fra en som jeg var i forhold med, og hadde vært det en stund, hadde jeg syntes det var søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ledd meg ihjel og takket nei, hadde jeg gjort. Jeg har vært borti en del crazy fyrer (men aldri på den måten, riktig nok), og kjenner igjen varsellampene når de blinker :-)

 

Vær kritisk, så finner du nok en skikkelig mann etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!

 

Dersom det var fra mannen, i ettårs bryllupsgave, så tja, fortsatt litt overkill, men godtatt. Fra en tilfeldig date? Jeg hadde løpt så fort som mine stutte bein tillater!

 

Til neste gang: vær litt (mye!) mer kritisk, så kanskje du finner en uten en allvorlig psykiatrisk diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp !

Nei, da haddejeg løpt.

 

Jeg hadd en fersk kjæreste da jeg var 17 år. Han var 24, og tok nok det hele en del mer seriøst enn meg. Etter et par uker kom han med gullringer , der det sto Din.... til begge to.

WTF sa jeg da (i en litt mer pedagigisk tone) men han mente det kunne være vennskapsringer. Særlig.

 

Jeg fikk litt klaus, og avsluttet det hele etter kort tid. Det er jeg jaggu glad for i dag, 16 år etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...