Gå til innhold

Er så i tvil om hvilken brudekjole jeg skal velge i forhold til kroppsform.. noen med stilsans her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en liten kvinne.. under 160 og er slank med liten byste, lite hofter.. er så i tvil om hvilken kjole jeg skal velge som blir å passe best til min type fasong... må nok prøve, men bor langt unna salong.. sitter å vindusshopper nå, men vanskelig å vite hva jeg bør kikke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva med sånne stropper som går litt utover skuldrene.. hvis du skjønner hva jeg mener... sånn stroppløs passer veldig bra hvis man har litt mere pupper, kan se litt "hengete" ut hvis man ikke er så stor i bysten....

evnt, høy front og åpen rygg, det er veldig stilig og rent til et bryllup..

sjekk panayotis og andre spanske merker... mye klassisk og fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du hadde blitt flott i en La Sposa-kjole :o)

 

Som denne: Bali_B

 

(Dette er den kjolen jeg giftet meg i faktisk... ;o))

 

Nå er riktignok denne kjolen fra 2008-kolleksjonen... Men den er faktisk mulig å få tak i fremdeles: http://www.sposax.com/store/product.php?productid=16540&cat=0&page=6

 

Når du er så liten og nett, så kan du bli "borte" i en stor bløtkakekjole...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta deg tid til å prøve. Prøve masse forskjellig og la de som jobber der veilede deg. Når du har gjordt det kan du finne kjolen din på nett eller hvor du vil...

 

Jeg fikk en utrolig ahaopplevelse av å prøve kjolene, de er helt annerledes enn andre kjoler og jeg endte med helt annet snitt enn jeg hadde planlagt. Jeg designet selv og fikk den sydd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...