Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 Fantes ikke det før? som man kunne sette på bilen? Eller husker jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 hvorfor i all verden skulle noen ønske å ha et dib-klistremerke på bilen? At jeg henger på dib er ikke noe jeg skryter av for å si det slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 HAhahahaha, var vel kanskje ment som " et barn i bilen" klistremerke og ikke "jeg bor på DIB på fritiden" klistremerke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 hvordan får du dib til å bli barn i bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg gjør ikke det, men det var kanskje det HI mente? For hvem vil vel reklamere for å henge på DIB? 23:41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Del Skrevet 17. juni 2011 nei, det tenkte jeg også :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #7 Del Skrevet 18. juni 2011 var snakk om å lage et eller annet merke for en del år siden. Som man skulle ha på vogna. så man kunne kjenne igjen hverandre. Heldigvis var det ingen som satte ideen ut i live. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå