Gå til innhold

Du vet du er småbarnsmor når....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Andre blir gravide og du plutselig ser ut som om du er i 6 mnd...

(Oppblåst av ingenting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

man sier roser den som raper i form av "nå var du vel flink, lille vennen min.. Få det opp og ut!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man har sand i hver krik og krok på kroppen på stranden fordi man må ligge på sanden lengst nede ved vannet istedenfor oppe på gresset og slappe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griner når du ser en ambulanse med blålys, fordi det betyr at noen sin sønn eller datter (uansett alder) har blitt skadet/syk...

Dette skjedde ofte med meg rett etter jeg kom hjem i fra sykehuset med den lille og skjer av og til fortsatt (babyen min er 6 mnd..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går som en konge på gatene med den flotte barnevogna. Ikke noen bønn her, alle møtende MÅ vike for deg.

 

Argh.. Irriterer meg grønn på at jeg er slik! Helt ubevisst. Går så stolt med vogna at jeg tar det som en selvfølge at mennesker uten noe foran seg eller under seg skal flytte seg for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier: 'kom til mamma når du roper på dyret ditt. Begynner å grine hver gang man ser en fødsel på tv og mor holder barnet for første gang. Når det man går å tenker på er når bæsje bleien kommer som ikke kom til regelmessig tid. Når man bare har oppdateringer på Facebook om hvor nydelig barnet ditt er og hva det nylig har lært seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Når man får melkespreng og lekkasje i matbutikken fordi noen andres unge begynner å gråte.

 

- når håndveska ( la oss være ærlige...det ser mer ut som en treningsbag! Det de barnløse venninnene putter lipglossen og kredittkortet i, er håndvesker!) er fylt av "nødvendige" ting som plastbiler, smokker, votteklyper, rosinesker og plaster.

 

- når du bare skjenker knapt halvfulle kaffekopper og glass til gjestene dine, fordi du har glemt at noen faktisk kan håndtere et fullt drikkebeger.

 

- når du kan alle sangene i Hakkebakkeskogen utenat, men ikke aner hvem som ligger øverst på VG-lista-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du plutselig synes alle naboungene er sjarmerende og søte.

 

Når du rugger på vogna i rein automatikk, selv om ungen sitter i fanget til bestemor;))

 

Når du sitter på bussen og griner så tårene spruter av å lese om noe som har skjedd i VG...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man en sjelden gang er ut på by'en og putter hånden ned i vesken for å ta opp en festrøyk, men ender opp med en smokk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...