Gå til innhold

Noen fra Arna her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på om det er noen fra Arna her, som ikke har så stort nettverk rundt seg? Føler liksom at alle som bor her er oppvokst her, og har familie og venner rundt seg...

Føler meg nesten litt ensom her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er fra Åsane, har heller ikke så stort nettverk.

Nå vet jeg ikke om du er ung eller voksen mamma, men på Facebook er det hvertfall en egen gruppe for unge mødre i hordaland som du kan melde deg inn i. Da arrangeres det treff som du kan bli med på.

 

Er babysang og åpen barnehage i åsane kirke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går nok ikke under kategorien unge mødre... :) Har heller ikke baby lenger, så babysang og åpen barnehage passer ikke helt for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dinbaby.com for de med barn under 3 år da? Har en 2-åring, men ser ikke på det som baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fra Arna, men bor her da. Har heller ikke så mange kjente, er på hils og småsnakker litt med noen her i nabolaget, men har ikke noe særlig omgang med de. Vet det er flere med barn i feltet, men de er nesten ikke å se.

Har en to år gammel gutt (og baby).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har en to-åring kan du vel gå i åpen barnehage? I Arna er det jo 3 alternativ, to i Indre Arna, og en i Ytre Arna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, åpen barnehage kan jeg jo gå i, hvis vi ser vekk fra at barnet går i barnehage og jeg jobber. :-)

Var helst mer ettermiddag og helger jeg tenkte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...