Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 ?? krise for jeg har ikke feriepenger heller, men hadde regnet med å få skattepengene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, det er det ikke. Du kan fortsatt få pengene nå i slutten av juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, selvfølgelig ikke, det er helt tilfeldig hvem som får til høsten. I fjor fikk jeg i juni som hadde gjort masse forandringer mens broren min som ikke hadde forandret noe fikk på høsten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 ojoj.. angrer på dette innlegg nr 1: skrivefeil n r2: blir mobbet for "enda" et skatteinnlegg HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Del Skrevet 17. juni 2011 På lik linje med de som ikke har endret noe kan ende opp med å ikke få før i oktober. Mvh 21:51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Del Skrevet 17. juni 2011 hehe, Takk for sikkelige svar ) Krysser fingrer for at jeg får de om ei uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #7 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvem har kommentert skrivefeil og hvem har mobbet for atter et skatte spørsmål. Ser kun seriøse svar på dette kjære HI. Mvh 22:51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #8 Del Skrevet 17. juni 2011 ja på mitt innlegg ja ) jeg skulle bare være føre var. så lenger nede at mange får tullesvar pga for mye spm om det ) HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #9 Del Skrevet 17. juni 2011 De fleste får skattepengene i juni, også de med mindre endringer. Tidligere fikk de som ikke fikk i juni, først i oktober. Slik er det ikke i år. I år er det 4 utbetalinger. 1 i juni, 1 i august, 1 i september og 1 i oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå