Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 H&m,Lindex osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 Lidex fungerer flott, men ikke kjøp truser som slutter i navlehøyde, det blir ikke pent. Kjøp truser som går helt opp til bh'en, trøyer eller bodyer. Nå har ikke jeg prøvd hold-in plagg til tusenvis av kroner da, så jeg kan ikke sammenligne, men min dvaske str 42-kropp, holdet fint på plass av billigproduktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 Har et veldig bredt belte/korsett fra Lindex, det funker kjempebra og ruller ikke nedover magen så fort jeg rører meg, slik alt av hold-inn truser og strømpebukser pleier å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 Takk for svar og tips Ta meg en tur på Lindex i morgen jeg da! Da blir det så bra vøtt! hehe... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå