Gå til innhold

vrir seg nedover :-/ uke 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

30+4 i dag mener jeg. er 68 dager til termin.

i dag kjenner jeg mini i magen vrir på hodet, og får ilinger nedover.

nå har han snudd seg, tror hodet ennå er ned men noe er ikke som de var før i dag.. hikker i masse vis og innimellom er de vondt etter jeg tisser spesielt om natten :-/

dette er nr 2 så aner ikke helt om de har noe å si.

kynnere og mens smerter har jeg dagelig.

noe tynnere utflod og de lekker litt om morningene :-/ men de gir seg etter jeg har reist meg og tisset.

sikekrt bare over hysterisk. men blir jo litt redd noe skal skje for tidlig.

men er vel ikke noe å tenke på før de evt : blør,rier,eller vannet går? ikke sant... alt man skal tenke på...

takker for respons :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har snudd seg her også, er i uke 32, kjenner presset nedover. Legen sa hun var nesten sikker på at hun hadde snudd seg. Noen ganger blir jeg helt hard i magen og kjenner presset nedover. Mye utflod, kynnere men ikke mye egentlig mest når jeg går tur ute.

Det har ingenting å si om babyen har snudd seg ned og om det blir tidlig fødsel.

Skrevet

ok nei måtte bare tømme hodet litt. ble så mye et øyeblikk.

er vel i grunn presset og vondten som gjorde meg mest urolig. har liksom gått så langt uten noe vondter . og nå kom de så masse på engang...

huff for et rot, er vel best å prøve sove litt snart...

Skrevet

Selv blir jeg grepet av små panikk innimellom, tenker på hvor kort tid jeg har til fødsel og det er noen ganger så uvirkelig.

Det er vel slik det skal være, man blir aldri godt nok forberedt:-O

Skrevet

Er akkurat som jeg har erfart de siste ukene.. syntes det er mest slitsomt med at gjlr så sinnsykt vondt etter at jeg har tisset på natta.. men det går over igjen.. 2 dager til termin her nå..

Skrevet

takk godt å høre de ikke bare er meg. :)

stikker en del i underlivet etter hvert, men masse liv og bevegelser. sunket litt ned, for er lengre under puppene enn han var da..

men hadde sikkert litt sånn sist men husken er jo ikke så god lengre :P

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...