Gå til innhold

Fransk landstil..


Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

er i Norge det samme som chabby chic. I resten av verden så er det faktisk et skille. Lærdom etter googling her om dagen. Men uansett, dersom du har lyst til å gå for den chabby ræva stilen så har jeg en hjemmeside som er gull.

 

http://www.landstil.com/group.asp?group=10

 

Finn et ræva skap, si det er fransk og selg det for 10 000. Og dersom det er sånn at folk faktisk kjøper her så blir jeg litt skremt. Ikke er det pent og ikke er det sjarmerende. Mest søppel egt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Mnaaaa - skjeptisk. Mye gammelt er fint. Mye på den sida er helt fint også. Men tror neppe det finnes nok fransk slitt landstil i verden til at dette og alle den millionene andre sidene er annet enn superelda feik-produkter. Ellers liker jeg jo gammelt, men ville slitt med å forsvare alt det som bare ser ut som dårlig maling.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mye gammelt som er fint, men jeg er litt sånn at om det først skal være falleferdig og likevel stå fremme så alle kan beskue det, må det være en personlig historie bak verket, som f.eks "Min farmors farmor fikk denne til bryllupet sitt på 1800-tallet".

 

JEG, frøker og fruer, har en kiste i den kategorien, den er fra 1772 og har gått fra mor til datter i et drøss av generasjoner. Den selger jeg ikke for en million kroner engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.landstil.com/product.asp?product=4752

 

Her er nok et kupp fra samme side. Et gammelt bord, med gulvobrd på toppen og ødelagt skuff. Tipper det har stått i garasjen til noen. Det er jo ikke sjarmerende.

 

Jeg har også en del gamle ting etter farmor, blant annet ett traug, og en del originale blå krukker. Jeg er glad i det som er gammelt og har mening, men denne siden er en jippo, og stygt malt nytt for at det skal se gammelt ut har jeg ikke sansen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Bøyer meg og nikker! Nytt ræl som er malt og pusset for å se skittent og slitt ut, blandet med passelig dose engel og blonde PFØY! I beste fall er det kjedelig! Jeg har div slitent og gammelt i hus, altså, men inget fra shabbychiclandstilhvitlykkeisjelen.com eller hva de nå kaller seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...