Gå til innhold

Inspirert av bhg-innlegget. Hvordan skaper man best mulig forhold med de ansatte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv og føre en dialog med oss.

Jeg har foreldre som ikke hilser en gang når de kommer for å levere/hente barnet sitt, spør aldri om hvordan dagen har gått osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den typen som gjerne vil snakke med dere hver dag om åssen dagen til vesla har vært. Men kan det bli for mye av det gode? Er det ok å spørre hver dag åssen dagen har vært?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær åpen og ærlig, blid og hyggelig :o) Det er ihvertfall de foreldrene som er slik jeg har best kontakt med :o)

 

Og ha forståelse for at vi bare er mennesker, vi kan også feile.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker de som spør om hvordan dagen har vært, det viser at de bryr seg om hverdagen vår i bhg.

Men noen dager må man tåle å få et kort svar: den har vært bra!

Ikke alltid man har like god tid, men veldig hyggelig å prate med foreldre få høre om ting de skal osv. Det barna liker at vi vet ting, og da kan vi samtale videre med barna om det, som igjen skaper en trygghet for barna at vi vet at: mormor henter fordi mamma skal på sommerfest med jobben sin i dag f.eks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle nå bare mangle, syns nå jeg! Jeg spør alltid om hvordan dagen har vært, rett og slett fordi jeg gjerne vil vite om han har hatt det bra i alle de timene han har vært borte fra meg.

 

Jeg prøver å være så hyggelig og blid som jeg bare klarer, og føler selv at jeg har et godt forhold til de ansatte i bhg. Vi har en veldig god tone :-) Det har vel også litt å si om man er en sånn som "følger med", så de slipper å irritere seg over manglende skifteklær, og at det blir tomt for bleier hele tiden. Men som regel holder det vel å være vennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar meg alltid tid ved levering og henting.

Har et unikt godt forhold til de ansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som ikke spør om hvordan dagen har vært, for jeg har barn som skravler så mye. Det henger bilder og kort info om hva de har gjort i gangen, så ett lite blikk der så vet jeg hva jeg skal snakke med jenta mi om.

Vi tar praten om hvordan dagen i barnehagen var når vi sykler hjem.

 

Men jeg syns jeg har ett godt forhold til de som jobber i barnehagen. Støtt og stadig blir vi stående å prate om morran. Jeg har sjeldent dårlig tid om morran, så jeg har mulighet til å ta meg tid. Det er fortsatt de samme som jobber der som når mitt eldste barn gikk der, så har kjent de i mange år nå. Flere av de har barn som går på skolen med mine andre barn også, så vi møtes utenfor barnehagen også.

Men jeg er interessert i hvordan mitt barn har det i barnehagen, tar meg tid til å engasjere meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...