Gå til innhold

Kan nettstudenter få stipend FØR august?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har søkt om lån og stipend, og jeg ser på lånekassens sider at min søknad er ferdigbehandlet og sendt til meg.

Som regel så får man jo pengene inn på konto etter at man har signert og sendt tilbake gjeldsbrevet, men hvordan fungerer dette når det er på sommeren? (har ikke søkt om stipend siden jeg gikk på vgs, og da søkte jeg jo i juli, og søknaden ble jo ikke ferdigbehandlet før i august..)

 

Jeg ser at de skriver at den tidligste utbetalingen er ved semesterstart. Men hvilke regler for utbetaling gjelder ved nettstudier?

Noen sjans at jeg får det denne mnd allerede?

jeg har jo ingen sommerferie fra studiene, og begynner jo ikke august..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kommer vel i posten til deg, så skal du sende til nettstedet du studerer ved og så får du pengene.. MEN, er ikke helt sikker.. Står det ikke noe om det på studienettstedet om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI

 

Jo den kommer i posten til meg, også må jeg signere og tilbakesende den før pengene blir overført.

Men det jeg lurte på var om pengene blir overført når de mottar brevet nå i juni/juli, eller om de blir å vente med utbetalingen til august?

Er det noen som får lånekasse-penger i juli da? (første utbetaling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver igjeen; noen andre som har mottat stipend (fått første utbetaling) allerede på sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...