Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Del Skrevet 17. juni 2011 Sover jo bare i rykk og napp på dagen. Det er deilig da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Del Skrevet 17. juni 2011 De pleier å skjønne det rundt 3 mnd er min erfaring Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Del Skrevet 17. juni 2011 Nr 1 var ikke sånn men nå har jeg en sånn baby. Tok plutselig kveld da han var 7 uker. Oppe og spiser litt innimellom, men sovner igjen etter inntatt måltid. Herlig! Han er 4,5 mnd nå=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg syns og det er merkelig. Hvordan kan en liten baby (typ 3mnd) skjønne at dette er natten liksom.. Men man har kanskje gjort noe riktig da. Min lille skjønte fort hva som var natt. Ikke noe problem, og slapp å gjøre noe selv. Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå