*pog* Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 WhiteLilymedtreknopper : graviditet i sommer, men om det er juni eller juli, liten jente og fødsel i mars. Athinas verden: usikker men sommerfugler i magen - om det var spire eller mine forventinger var vanskelig å få klart frem. Stratos_er_mamma_ : ingen graviditet denne mnd, føler mer august/september. Dere hadde rett alle sammen, testen viste negativt og tante kom med store smerter idag, takker for at dere tok dere tiden til å ta en titt på meg - var 100 % overbevist om at jeg var gravid, men det bli man jo nesten hver mnd. Kvinner altså thihi! Vi forsøker igjen;) Ser dere noe annet nå så gi gjerne meg en lyd:) (30.11.1988) Store klemmer til dere alle <3 Takk for at dere tar dere tiden til å holde denne gruppen i gang, hjelper oss litt rådløse:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Var det jeg regna med...men lykke til får håpe du blir gravid før aug/sept...viss du stresser ned litt i sommer så vil nok d gjøre susen, føler at du har mye å gjøre om dagen og kanskje er litt småsliten....ta deg litt tid i sommer til å puste djupt og tenk positivt og la spiren komme til deg, ikke jag etter den!! så går d nok fint!! God sommer! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå