Gå til innhold

Kjøpe en liten ting eller ikke?


Arb.ledig husmor

Anbefalte innlegg

Jenta mi begynte i bhg i januar, 18mnd gammel. Til høsten skal ho bytte avdeling i bhg, og da lurer jeg på om det er vanlig å gi noe til avd. ho skal slutte på, eller bare vente til ho skal slutte i bhg for alltid?

 

Hva er vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om alle venter til skolestart betyr det at de ansatte på småbarnsavdeling aldri får gave/ oppmerksomhet, mens de på storebarn får "alt"... Jeg er ped.leder på storebarnsavdeling og vi forventer ikke å få gaver av foreldre/ barn, men det er hyggelig når vi får det, et kort med hyggelig hilsen, en blomst til hele avdelingen. Det hender også flere foreldrepar, evt alle går sammen og spleiser slik at det ikke blir så dyrt for hver og en, evt i regi av FAU.

 

Bare noen tanker fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår tankegangen din.. Har selv jobbet på både småbarnsavdelig og stor avdeling..

 

Noen foreldre ga en liten oppmerksomhet til oss ansatte til jul, påskeegg til de voksne ved påske, og en liten ting når de skifta avd, eller slutta i bhg.

 

Men jenta mi har bare gått et halvt år på småbarnsavd, og skal no over på avd for de mellom 2 og 6.. så vet ikke hva jeg skal gjøre..

 

Skal iallfall lage et kort som de kan få, eller jenta mi skal få pynte et kort selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...