Gå til innhold

En ansatt i barnehagen til sønnen vår sender sms til mannen min


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En av forskolelærerne i barnehagen til poden sender flørtesms til mannen min, og har gjort det daglig i noen uker. Hun begynte med å sende meldinger som hadde med sønnen vår å gjøre. Type "glemte og si fra at xx må ha flere bleier" osv. greit nok, men litt snodig - i all fall når det ble litt mange meldinger syns mannen min. Gått i barnehagen i fire år, aldri noen av de ansatte som har sendt meldinger, hverken til meg eller mannen. Men, mannen min har da svart normalt på disse meldingene. Så begynte meldingene og endre seg. Først dreier de seg om sønnen vår, at hun syns han er så søt, kjekk og ha i barnehagen, ynglingen hennes osv. Mannen min har svart type "åja, sier du det, det var da hyggelig". Men så for en uke siden begynte hun å sende meldinger der hun spør mannen min om han er interessert i å ta en kaffe med henne, bli med en tur på kino, og tilsutt nå for 30 min siden "komme opp til henne for litt kos"

 

Det er stort sett jeg som henter (og mannen som leverer), og hun er suuuuper hyggelig mot meg. Hun aner nok ikke at mannen min faktisk viser meldingene til meg. Mannen min har alltid vist meg meldingene, først så var det jo littt sånn "Så dedikert hun ragnild er i jobben", men etterhvert som meldingene har endret seg så har han jo spurt meg om hva pokker han skal svare. Jeg har heletiden bedt ham svare høfflig. Helt til de siste meldingene. Da har han svart avvisende, og i går ignorerte han dem.

 

det er jo ganske komisk, og patetisk og frekt er det ikke?

 

Er dette noe jeg burde ta opp med styrer? Eller hoder det å "ta henne selv? Spørre henne om hun skriver meldinger til alle fedrene kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst? I så tilfelle hadde jeg tatt henne til side og sagt at du og mannen din vil ha dere frabedt slike sms, og at du kommer til å nevne det for styrer, fordi dere syntes det var så ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok spurt henne om hun sendte slike mld til alle fedrene :o) Hun vil nok bli litt flau da ja.

 

Hvis ikke det hjelper så ville jeg sagt til mannen min at han burde tatt det opp med styrer.

 

Hun må være noe blåst og veldig frimodig og frekk som tørr å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, herregud!!! Er det mulig!!

 

For å unngå masse styr og stell ville jeg rett og slett ha bedt mannen min om å "ordne opp". Da slipper styrer å få vite noe, og dama får en sjanse til å skjerpe seg uten å lage masse drama.

 

Hadde bedt ham være klar i sin tale og fortalt at han er lykkelig gift, og ikke synes det er passende å sende slike meldinger med en ansatt i barnehagen. Han bør be henne sende sms til deg isteden dersom det kun gjelder "trivielle" ting som omhandler sønnen deres. Da tenker jeg hun slutter å sende snart;)

 

Og hadde hun ikke gitt seg etter en så klar beskjed hadde jeg gått sporenstreks til styrer!! Hadde ikke tatt det opp med henne selv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tatt det opp med styrer. Eller ikke jeg, jeg hadde sendt mannen. Sånn at det går tydelig frem at det ikke er noe sjalusi drama på gang, men at han selv setter foten ned. Og synes også denne dama driter seg så ut at jeg ikke helt vet om jeg skal tro på dette. Hvis det er sant, så er det jo helt latterlig av henne og hun burde bli innkalt til en samtale av styrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med styrer i barnehagen! Sånn skal ikke en barnehageansatt oppføre seg, og det burde styrer i barnehagen få vite om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kontakt styrer. En ansatt som passer barna deres, med så lite selvinnsikt og logisk tankegang bør ikke passe våre søte små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun gjør jo det. vanligvis så burde man vel bli sint om man var i min situasjon, men jeg kjenner at jeg bare blir flau på hennes vegne.

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo grunnlag nok til at hun kan få sparken, ikke passende i det hele tatt. Jeg hadde ringt styreren i kveld om det var meg.

 

Ped.leder og tidligere styrer i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er uprofft av henne. Men å gi beskjed til styrer synes jege r litt drøyt.

Hva om du sender henne en sms og ber henne slutte mens leken er god? Og gir hun seg ikke så kan du si at du blit nødt å ta opp dette med styrer, og så evt gjøre det om hun da ikke har forstått tilbakemeldingen dere har gitt.

 

Å si at slike mennesker ikke bør passe våre søte små er litt rart... hvor mange opplever ikke at ens partner er utro, skal ikke de få ha samvær med barnet eller??

 

Nei, HI du har bare ne kjekk mann, ta det som et kompliment og si klart i fra til denne overivrige frøkna i barnehagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som bekymrer meg mest er ikke at hun sender upassende sms til mannen til HI, det er hvordan hun sier at deres barn er "yndlingen" osv. Det går jo faktisk ut over jobben hun gjør i barnehagen dersom hun favoriserer et barn.

 

- Første anonyme svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet med ei som var betatt av en far

,- hun favoriserte barnet hans, barnet fikk altid gjøre små gøye oppgaver, slik hun hadde mye gøy å fortelle i gangen i hentetiden.

 

Ta det opp med styreren. For det kan gå utover barna.

-på godt og vondt.

 

hun kan bli uproff og "overse" barnet om ingen føller med, når hun blir avist av din mann.

 

helsing en b-hage ansatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt henne til side og gitt henne skryt for å være så dedikert i jobben sin, særlig ettersom hun så gjerne vil ta sånn vare på mannen min også, til og med gi han en kos sånn i helgene - makan til månedens ansatt.

 

Klappet henne på skulderen og sagt til henne at desverre dog så velger mannen min å stå over kosen siden han har familie rundt seg som han kan kose med og beklage at mannen min ikke kommer å sier dette til henne selv - det er bare det at han ble så flau og helst ville at jeg skulle si fra, og snill som jeg er gir jeg jo gjerne skryt til vår sønn sin barnehagetante!

 

Så ville jeg smilt sukkersøtt, sagt hadet til sønnen og bedt henne hente styrer for jeg har noe jeg ønsker å ta opp med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så elsker jeg jo å se idioter squirme jeg da - ingenting gjør meg mer glad enn når jeg kan parkere en idiot, ansiktet da er jo priceless. Jada, liten djevel ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud..Kjente jeg ble flau på hennes vegne :/ Snakk om å drite seg ut. Jobber selv i barnehage og selv om jeg skulle fått et godt øye til en single far så ville jeg allikevel ikke spilt på det...

Nei, si i fra til styrer! Hun burde jo få sparken...

 

Som sagt...pinlig!! Likte forresten det noen foreslo over her om å få mannen din til å si i fra til styreren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et barn nummer to i denne barnehagen eller er det vanlig at femåringer bruker bleier på dagtid? Siden dere har brukt barnehagen i fire år og ungen mangler bleier mener jeg...

 

Kan ikke fatte at noen er så blåst at de sender sånne meldinger til en far i barnehagen, en far de vet er opptatt... Så jeg har vanskelig for å tro på historien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var da litt snodig...

jeg har også sendt meldinger til foreldre men da i arb tid og bare dersom de ønsker det.

dette er da spes i innkjøring og ellers dersom det har vert noe spesielt.

 

men kunne ikke funnet på og skrevet ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde storesøster i denne barnehagen også. Sønnen vår er 2,5 år. (Og storesøster går i første klasse)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med henneselv. Hun tabber seg ut, men deter jo ikkenødvendig å knuse henne av den grunn. Om hun ikke gir seg etter at dere har bedt henne om det kan dere vurdere å ta det med styrer, men i første omgang ville jeg ikke gjort det. Synes vel litt synd på henne. Det er ikkeenkelt å være forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...